
Mój nowy zakup to Kawasaki ZX4R (ZXR 400 L9 jak kto woli). z moje moto po jednym przejedzie mogę powiedzieć ze jest igła na około 80% bo silnik bardzo dobrze pracuje i idealnie się prowadzi a po zakrętach to miód gitez malina. Lepiej się jeździ niż MT07. Odczucia na początek i pierwsza jazda nie była może taka fajna (najgorsze pierwsze momenty haha) bo to mój pierwszy supersport. ręce bolały przy wolnej prędkości i nie fajnie się jeździ nim powoli ale powyżej 50kmh jest już dobrze.
Dam wam fotki na początek! [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Silnik dobrze chodzi, jedynie cieknie płyn z jakiegoś miejsca ale to woda z chłodnicy czyli na pewno gdzieś jakiś przewód nie styka a niestety nie miałem jeszcze czasu dokładnie rozebrać moto i popatrzeć co i jak. Jedynie co jest źle z nim to jest strasznie nie zadbany kosmetycznie, ktoś dbał o niego tylko i wyłącznie mechanicznie. (znajomy, posiadając 5 motocykli...) Wiec mam sporo do roboty!
Plany:
- kupić degreaser i rozpuścić cały syf i wymyć moto, silnik plastiki klamki zębatki łańcuch itp.
- ogólnie moto wyczyścić, smary oleje lusterka.
- przygotować moto do mot (przegląd)
- naprawić oraz kupić kierunkowskazy (niema obecnie)
- odkleić niepotrzebne naklejki.
- zrobić blaszkę do rejestracji by była bardziej wygięta w niebo a nie w pionie.
- naprawić ogon, obecnie oklejony taśma by się trzymało.
- dorobić mocowanie owiewek tych nad kierownica i boczków bo są zrobione na spinki.
- kupić nowe rurki plastikowe do ram intake bo są popękane i poklejone.
- kupić mocowanie do wydechu bo jest przymocowany na metalowa spinkę..
- nowe crash pady bo jeden z lewej strony jest ostro przytarty.
- możliwe ze nowe lusterka.
- nowa szybka (czarna)
- rączki kierownicy.
- dokręcić mocowanie stopki i wajchy od biegów bo jest luźne.
- kupić nowy kabel od sprzęgła bo wydaje mi się ze jest stary i ma syf w środku.
- nowe klamki hamulca i sprzęgła.
- nowa lampa z tylu.
- angel lights z xenonami (bi-xenon) do przedniej lampy. (mam dwie można experymentowac)
- spróbować polepszyć reakcje na gaz, zbadać linkę gazu (możliwe, że linka luźna, ciężko chodzi) albo nowy filtr powietrza pomoże.
- ustawić zawieszenie i sprawdzić czy wszystko jest tak jak powinno.
- naprawić światełko (Neutral) biegu bo jak jest bieg to ciemniej świeci po prostu zamiast się wyłączać (nie wiem jak, można dawać porady)
- przyciąć wydech by był krótszy lub zmienić na jakiś no-name z dużą średnica.
- przemalować motocykl plasti dipem lub spróbować usunąć rysy bo jest strasznie obdrapany i źle wygląda.
- wymienić olej oraz filtr oleju.
Ogólnie motocykl chciałbym by zachowywał się jak nowy, lekkie sprzęgło, dobra reakcja na gaz (nawet jakoś to polepszyć bo możliwe ze te moto tak ma po prostu bo śmiga dobrze, ale ja przyzwyczajony do wtrysku i nowych motocykli...) wydaje mi się ze jak poprawie linkę i rączkę od gazu by lżej chodziła to będzie lepiej bo dość ciężko chodzi. tak samo sprzęgło ciężko wyczuć.
co do malowania to mam w sumie mały projekt ale jeszcze nie jestem pewny.. zrobię rysunek lub fotoszopa i pomożecie, będę malować plasti dipem. nie wiem tez jaka lampę z tyłu zrobić.. chce by wyglądało moto bardziej nowocześnie. pewnie zrobię jakiś eksperyment. mam parę na oku ale możecie dawać pomysły jak macie jakieś fajne lampy.
Jak zrobię przegląd to nagram jak się mi tym jeździ

Jakieś pytania panowie ?


Moderator Feldark:
Nie używaj zielonego!
Poprawiłem również pisownie.