Re: zmiana wydechu - problem

#13
Ja osobiście uważam, że każda ingerencja w mechanikę zmienia cały tryb pracy, więc należałoby wyregulować porządnie gaźnik. Na pewno dysza 110 jest za duża. Proponuję wykupić kilka dysz, bo nie kosztują dużo i próbować. Więcej niż 92 bym nie dał. Możecie przecież przy okazji wyczyścić filtry dla pewności.
Za ten post autor otrzymał podziękowania od:
Vito (25 paź 2012, o 19:10)
My nie jeździmy szybko...

My wolno latamy!

LwG!

Re: zmiana wydechu - problem

#14
a wiec tak przed chwila sie przejechalem i gaznik 16 dysza 92 wyregulowany poprawnie
idzie lepiej niz na dyszy 110 ale tylko do 4 biegu gdy wlacze 5 bieg to zwalnia i nie chce krecic wyzej a o 6 nawet nie mowie teraz do 4 biegu ciaznie do 9 tys wiem ze na wydechu mk thower jeszcze wyzej powinien ale nie wiem co moze jeszcze byc