Sport, ćwiczenia itp.

#1
Zauważyłem, że wiele osób na forum ćwiczy na siłowni itp. Postanowiłem założyć temat w którym możemy się dzielić swoimi doświadczeniami, radami, odżywianiem, ćwiczeniami itp. itd.

Na początek mam pytanie :D
Słyszałem o różnych sposobach wykonywania brzuszków. Wiem że podczas zwykłych prostych pracuję głównie górne partie brzucha. Jak jeszcze można ćwiczyć brzuszki?? Posiadam ławeczkę do brzuszków. Za odp stawiam :piwo

Re: Sport, ćwiczenia itp.

#2
co do brzuszkow to...

"scyzoryki" <3

czyli lezysz na plecach, unosisz na raz rece i nogi tak że stykają się, jedyne oparcie na glebie masz w okolicach kosci ogonowej...
"Jak to mam napisać, jak to mam nawinąć.
By z lekkością kielona, wyraźić myśli milion?"

Re: Sport, ćwiczenia itp.

#4
na dolne partie brzucha gorąco polecam takie oto ćwiczenie.

W zwisie na drązku nie bujając się. starasz się unosić kolana. jak najwyżej. staraj się dotknąc nimi twarzy

Dla bardziej zaawansowanych. W zwisie unoszenie prostych nóg do góry. Wygląda to tak:

Re: Sport, ćwiczenia itp.

#5
A ja mam do was takie pytanie.
Zaczynam ćwiczyć (w domu, mam jedynie drążek) klatkę, brzuch i biceps (podciąganie). Jakie polecacie ćwiczenia, takie w domu, żeby choć trochę sobie wyrobić w.w mięśnie?

I jak to rozłożyć na cały tydzień? pn-klatka, wt-brzuch,sr-drążek,pt-klatka, sob-brzuch, niedz- drążek? w środę bym odpuścił, bo szkoła, a na czwartek zawsze mi dużo zadają

Re: Sport, ćwiczenia itp.

#6
Nie. nie jeszcze raz nie.

Miesnie potrzebują CONAJMNIEJ 1 dzień na regenerację.

Moim zadniem najlepszy jest cykl (poniedziałek-środa-piątek) 3 dni treningowe z przerwą 1 dniową. i po 3 treningach masz weekend na regenerację.

I skoro dopiero zaczynasz. to nie trenuj na zasadzie. Dziś bicek w środe klata.

Zacznij od ćwiczeń ogólnorozwojowych. ^^ :googe:

Re: Sport, ćwiczenia itp.

#7
co do brzuszków to możesz robić brzuszki ze skrętem tułowia, które wyrabiają mięśnie skośne brzucha. Zależy na wytrzymałości i wydolności mięśni czy "koloryferku"? Jeśli to drugie, to bez odpowiedniej diety ani rusz :) No i wtedy nie tylko brzuszki, tylko drążek i ABS jest wskazany :)
Za ten post autor Borek otrzymał podziękowanie:
Hero (11 lis 2013, o 21:36)

Re: Sport, ćwiczenia itp.

#15
To że sobie przeorasz organizm nie znaczy że będziesz miał stalową kondycję, a efekt może być odwrotny :P Ale też każdy inaczej na to zareaguje. Zależy też na ile jesteś wytrzymały.

Moim zdaniem nie warto :D Do puszystych chyba nie należysz, nie lepiej ułożyć sobie normalny plan treningowy? ;)