Senda na serii nie schodzi z obrotów podczas jazdy

#1
Zmieniłem uszczelki gaźnika i linkę. po tym wkręcał sam się na obroty na biegu jałowym okazało się że nie była dokręcona pokrywa od przepustnicy dokręciłem i problem zniknął ale podczas jazdy czasami brakuje mu mocy i przy szybszej jeździe kiedy odpuszczam gaz i wciskam sprzęgło wkręca się z automatu na 10k obrotów co to może być? wcześniej tak nie miałem
Silnik seria po remoncie
gaźnik dellorto 17.5
dysza 90

Re: Senda na serii nie schodzi z obrotów podczas jazdy

#6
No to nie jest dobrze wyregulowany, ja mam jednego mechanika któremu ufam i jednego takiego tylko od pierdół jak tamten nie ma czasu :P, już dwóch mnie chciało w ch*ja zrobić na hajs, na szczęście mam trochę pojęcia o mechanice i się nie dałem, tamci to w ogóle by połowę samochodu wymienili, przykład dam: Pół roku temu były wymieniane wsporniki w przedniej ośce, mechanik u którego wymieniałem cały zacisk hamulcowy stwierdził, że stare te wsporniki, wyrobione i trzeba wymienić bo te to już ledwo "zipiom", po zapytaniu po czym stwierdza, że stare powiedział, że po luzach których nie było xD No ale zobaczył "młodego łebka" to stwierdził, że spróbuje coś więcej zarobić.
Wracając do tematu.
Iglica o ząbek NIŻEJ i sprawdź efekt, według mnie to brakuje paliwa a nie powietrza, bo skoro na wyższych biegach muli po odkręceniu manetki to silnik dostaje za dużo powietrza a za mało paliwa i nie może wkręcić się na wyższe obroty, jakby za dużo paliwo dostawał to na niższych biegach by go zalewało, ja swój gaźnik tak dwa dni regulowałem, przestawianie iglicy/zmiana dyszy i przejażdżka.
Swoją drogą to faktycznie może być za duża ta dysza, koło 70 bym celował.
Filtr powietrza masz seryjny z blokadą?

Re: Senda na serii nie schodzi z obrotów podczas jazdy

#7
No to nie jest dobrze wyregulowany, ja mam jednego mechanika któremu ufam i jednego takiego tylko od pierdół jak tamten nie ma czasu :P, już dwóch mnie chciało w ch*ja zrobić na hajs, na szczęście mam trochę pojęcia o mechanice i się nie dałem, tamci to w ogóle by połowę samochodu wymienili, przykład dam: Pół roku temu były wymieniane wsporniki w przedniej ośce, mechanik u którego wymieniałem cały zacisk hamulcowy stwierdził, że stare te wsporniki, wyrobione i trzeba wymienić bo te to już ledwo "zipiom", po zapytaniu po czym stwierdza, że stare powiedział, że po luzach których nie było xD No ale zobaczył "młodego łebka" to stwierdził, że spróbuje coś więcej zarobić.
Wracając do tematu.
Iglica o ząbek NIŻEJ i sprawdź efekt, według mnie to brakuje paliwa a nie powietrza, bo skoro na wyższych biegach muli po odkręceniu manetki to silnik dostaje za dużo powietrza a za mało paliwa i nie może wkręcić się na wyższe obroty, jakby za dużo paliwo dostawał to na niższych biegach by go zalewało, ja swój gaźnik tak dwa dni regulowałem, przestawianie iglicy/zmiana dyszy i przejażdżka.
Swoją drogą to faktycznie może być za duża ta dysza, koło 70 bym celował.
Filtr powietrza masz seryjny z blokadą?
nwm jak z tym filtrem powietrza jest wiem że poprzedni właściciel ponawiercał pokrywe od airboxa i w garażu znalazłem dysze 75mm chyba oryginał od tego motorku a co do iglicy mam ją chyba na ostatnim ząbku ale jeszcze sprawdzę i będę informował co i jak a i jeszcze jedno pytanko czym mogę zakleić zbiornik paliwa? bo na rogu zaczął mi cieknąć :(

Re: Senda na serii nie schodzi z obrotów podczas jazdy

#8
Baku to nie ruszaj, kup lepiej nowy bo z tym mogą być same problemy, używany dużo nie kosztuje.
To weź zaklej te dziury, folią jakąś czy czymś innym, u mnie też wiejski tunner zrobił durszlak z filtra i musiałem to lepić.
Jak już ogarniesz filtr to włóż tą 75mm i iglice ustaw na środek.
Przejedź się i zdaj relację, sprawdź jeszcze jakie masz przełożenia.

Re: Senda na serii nie schodzi z obrotów podczas jazdy

#11
tak jest ciągle tak samo dławi się tak że jade na 1 biegu maneta odkręcona na 3/5 obrotu powoli się zbiera i nagle jakby iskry nie było i gaśnie tak jakby go zalewało zmieniłem na dysze 90 ustawiłem iglice na 2 ząbek od dołu wykręciłem śrubkę od mieszanki 3 razy i wmiarę jakoś to jedzie ale ma muła właśnie na 1 biegu puźniej do 4 jest ok a reszta do 6 to tragedia powoli się wkręca a jak otworze przepustnice max to jakby właśnie go zalewało jak przy dyszy 75 tylko na wyższym biegu

Re: Senda na serii nie schodzi z obrotów podczas jazdy

#12
No ale zastanów się, dasz dysze 90 i go nie zalewa a jak dasz dysze 75 to go zalewa?
Jakim cudem, przecież 90 przepuszcza więcej paliwa, więc jak dasz na full manetkę to dostaje za mało wachy, a nie za dużo, ja bym sprawdził czy gdzieś lewego powietrza nie łapie, bo to wszystko jest dość dziwne, najlepiej to zrób tak, przejedź się 5km bez stawania na jakiś światłach i wykręć świece, określ jej kolor, a jak nie umiesz to daj fotkę, powinna być "kawa z mlekiem", jak jest czarna to zalewa, jak za jasna to za dużo powietrza.
Wszystkie blokady są ściągnięte?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”