Re: Rieju RR by Maniek

#16
[ Link do obrazka ] UP. Ukończono w 100% .
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ]
Ps: Jak będzie wystarczająca gotówka to będę myślał nad 80cc...
Lewa w górę chłopaki !

Motocyklizm- Choroba dziedziczna, niestety niewyleczalna. Objawia się już od najmłodszych lat chorego, w postaci "rogala twarzowego" na widok motóra, byny w żyłach, i zapotrzebowania na adrenaline.

Re: Rieju RR by Maniek

#18
No i miodzio. :D

Chłodnicę masz zieloną czy tylko tą kratkę? Wydaje mi sie, że to chłodnica.
Motorynka '91-> BT50QT-9 '05 -> Knihgt 100/50 '99 -> DT 80 LC2 -> Senda R 70/50 '99 -> Honda Accord Aerodeck '96 -> BMW e34 525 TDS '95 -> Peugeot 205 '91 -> Renault 19 16v ph1 '91 -> Alfa Romeo 156 '00 i Suzuki RG 125 '91

Re: Rieju RR by Maniek

#19
Kratka :P
Lewa w górę chłopaki !

Motocyklizm- Choroba dziedziczna, niestety niewyleczalna. Objawia się już od najmłodszych lat chorego, w postaci "rogala twarzowego" na widok motóra, byny w żyłach, i zapotrzebowania na adrenaline.

Re: Rieju RR by Maniek

#23
Przednia lampa też mi się nie podoba , ale nie chce mi się wydawać kasy na inną :)

Amortyzator od sendy to około 2cm wyższy
Lewa w górę chłopaki !

Motocyklizm- Choroba dziedziczna, niestety niewyleczalna. Objawia się już od najmłodszych lat chorego, w postaci "rogala twarzowego" na widok motóra, byny w żyłach, i zapotrzebowania na adrenaline.

Re: Rieju RR by Maniek

#26
Ale zrąbałeś trochę sprawę. Ja niedługo przerobie swoje Rieju na Monster Energy to Ci pokaże co to znaczy Monster. A nie 2 naklejki i DC i tyle? Tego Monster Energy nie można nazwać. Fajnie by było jak byś pomalował plastiki na czarną perłę i nic więcej i taki goły.
-------------------------------------------------

Rieju RR *Sport Edition* '07

-------------------------------------------------

[ Link do obrazka ]

-------------------------------------------------

Re: Rieju RR by Maniek

#27
kto mówił że monster energy ? może coś tam pisane było .
Wyszło jak wyszło :) ale i tak pójdzie poprawka po sezonie bo lakier na zadupku pęka ;/ , ale to tam dla mnie szczegół teraz zbieram kase na tuning 70/80cc.
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] jak znajdę aparat dodam aktualne foty .
Lewa w górę chłopaki !

Motocyklizm- Choroba dziedziczna, niestety niewyleczalna. Objawia się już od najmłodszych lat chorego, w postaci "rogala twarzowego" na widok motóra, byny w żyłach, i zapotrzebowania na adrenaline.

Re: Rieju RR by Maniek

#29
Są , ale pomalowane .
Lewa w górę chłopaki !

Motocyklizm- Choroba dziedziczna, niestety niewyleczalna. Objawia się już od najmłodszych lat chorego, w postaci "rogala twarzowego" na widok motóra, byny w żyłach, i zapotrzebowania na adrenaline.