Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części

#62
OlczI pisze:Pisałem już coś o 70ccm.

słuchaj kolego rób jak uwazasz pisałeś zeby ci pomóc to pisze jak bym ja zrobił to ze bedzie 70cm nie koniecznie bedzie palić więcej

mozesz włozyć sam wydech i bedzie palić więcej


to kupuj wydech odblokuj ja wyreguluj ją i tyle tylko nie pisze ze włozysz dysze 95 bo moze na tym nie jechąc to jest akurat metoda prób i błędów

tylko skoro bojisz sie spalania to zostaw ją niech bedzie zablokowana i jezdzij tak tyle w temacie :D

Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części

#65
Akurat jeśli chodzi o spalanie to ja i moja senda jesteśmy żywym przykładem że tuning nie znaczy większe spalanie.
Mój setup:
barikit 70 alu
Wydech SCR Corse SM
dellorto 21
zawór malossi carbon.
To tak z grubsza. Zębatki 15/53 (dla mnie wygodniej). Jazda głównie po mieście. Spalanie? 4l/100km. Tyle to seria 50 pali. Jednak przy 70 jest większa moc i da się wykorzystywać tą dolną partię obrotów. Owszem, kręcąc do pełna na każdym łyknie 5 ale po co mam cały czas ciskać skoro musiałbym latać po mieście na pełnej ciągle :roll:
Sprzedam:
-Lampę przód w bdb stanie na 2 halogeny w stylu plastrona z grafiką carbon (40zł)
-Półkę lag 36mm w db stanie za grosze :)

Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części

#69
Mój budżet to 1400zł. (Można trochę przekroczyć jeżeli części dostępne są w mielochu ze względu na sobotni rabat) i chciałbym zobaczyć propozycje jakiegoś setup'a. Chcę zrobić w miarę mocną 50. Oczywiście w skład budżetu wchodzi wydech, napęd, świece, ewentualny gazior itp. Miło byłoby gdyby ktoś kto podaje części podawał przy okazji link z owymi częściami pasującymi do Apki.

Pozdrawiam.
Zapraszam do mojej maszyny:
aprilia-sx-50-2010r-by-olczi-t31701.html

Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części

#72
Siema
Przymierzam się do Tuningu mechanicznego mojej sendy i do końca nie jestem pewny co gdzie i jak.
Zastanawiam się nad paroma opcjami. Do wydania mam jakieś 400-500 plus jeszcze jakieś 200-300 z czasem.
Silnik mój jest seryjny prócz wału Hebo sport oraz łożysk (przebieg jakieś 300km).
Rozważam opcję aby kupić wydech sport i coś do tego wydechu np. Gaźnik. Do cylka seryjnego.
Ale jest też możliwość żeby kupić Airsala 70 za podobną kasę tylko wtedy nie miałbym "pełnego tuningu" z czasem bym dokupił chociażby większy gaźnik.
Jak myślicie co lepiej zrobić? Co da najlepsze osiągi?
Z jednej strony wolałbym zostać przy 50cc, bo boję się o spalanie i przede wszystkim docieranie, ale z drugiej strony 70cc da mi więcej mocy.
Z góry dzięki za pomoc.

Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części

#73
Siemanko :D
Co sądzicie o tym secie do Am6 ?

Cylek : Airsal Sport 70
Wydech : Tecnigas E-box
Gaźnik : Dellorto 19mm
Króciec : Top Racing
Tarcze sprzęgła : Tec Kevlar
Łożyska wału : Skf C3

I moje pytanie brzmi, czy do gaźnika 19mm muszę wymieniać filtr czy da rade na seryjnym ?
Bo nie chcę zakładać stożka.
A może lepiej do tego cylka założyć gaźnik 17,5mm ?
Wypowiadajcie sie :D
Obrazek
Obrazek

Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części

#74
Surmi pisze:Siema
Przymierzam się do Tuningu mechanicznego mojej sendy i do końca nie jestem pewny co gdzie i jak.
Zastanawiam się nad paroma opcjami. Do wydania mam jakieś 400-500 plus jeszcze jakieś 200-300 z czasem.
Silnik mój jest seryjny prócz wału Hebo sport oraz łożysk (przebieg jakieś 300km).
Rozważam opcję aby kupić wydech sport i coś do tego wydechu np. Gaźnik. Do cylka seryjnego.
Ale jest też możliwość żeby kupić Airsala 70 za podobną kasę tylko wtedy nie miałbym "pełnego tuningu" z czasem bym dokupił chociażby większy gaźnik.
Jak myślicie co lepiej zrobić? Co da najlepsze osiągi?
Z jednej strony wolałbym zostać przy 50cc, bo boję się o spalanie i przede wszystkim docieranie, ale z drugiej strony 70cc da mi więcej mocy.
Z góry dzięki za pomoc.


albo kup wydech tylko :D albo jak masz wal juz to kup arisala sporta on chyba nie cale 600zl dotrzyj i z czasem jak mówisz bedziesz mial 200 300zl to kupisz uzywke wydech jak bojisz sie o spalanie to nie tuninguj 2t musi palic zeby jechalo :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”