Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części.

#362
Siema jak cos jestem nowy w temacie tuningów o ile się tak to pisze, wiec chcialem sie zapytac bardziej doswiadczonych. A mianowicie posiadam Derbi sende drd xtreme limitowana edycje z 2013 full serie i chcialem troszke w niej pozmieniac pod względem mechanicznym i wizualnym, lecz dzis tylko o tym pierwszym a wiec chcialem sie zapytac czy taki zestaw ma prawo bytu? :
WYDECH GIANNELLI ENDURO ALUMINIUM
WAŁ KORBOWY TOP RACING EVOLUTION NG
CYLINDER KIT AIRSAL SPORT 80CC,
GAŹNIK TEC RACING 21MM
Jesli cos jest nie tag pod wzgledem ze nie bedzie do siebie pasowac to prosze doradzic. A także prosil bym nie hejtujcie jesli cos głupiego napisalem. 😀

Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części.

#373
dawno się tu nikt nie odzywał, ale temat jest, czyli można pytać XD

cylek: barikit brk racing 88
wał: barikit brk racing
gazior: pwk oko 30mm
zawór: malossi vl6 carbon
króciec: 101 octane
wydech: malossi mhr ii supermoto/od ktm sx 85, bo w am6 z topem 80 ładnie latał
zapłon: mvt integral 2 (nie, nie zależy mi na homologacji, bo i tak prawka nie robię, a latane będzie tylko w obrębie gminy XD)
za to wyszłoby około 5k

będzie taki secik, czy może lepiej zrobić swapa z sx 85/125? nie wiem ile kosztowałby mnie taki swap, ale mniej więcej tyle, ile set u góry. najbardziej mi zależy na tym, żeby to było mocne i trwałe, żebym nie musiał robić remontu co 10km i żeby też moc była, czasem lacza spalić czy z kolegami na wr'kach sie pościgać XD
z góry dzięki za pomoc

Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części.

#374
Myśle, że bezpieczniejszy i bardziej trwały będzie swap z sx 85/125, z fabryki miał więcej mocy niż am6 ebs czy db, więc być może większą moc przeżyje, bo nie interesowałem się silnikami z tego modelu i ich trwałością. Chociaż ludzie już wyciągali sporo mocy z tych 3 silników, więc myśle że i ten set pociągnie troche.
Za ten post autor marcin70 otrzymał podziękowanie:
zderzak7 (16 lip 2019, o 15:21)

Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części.

#375
sx 85 ma ponoć ok. 35hp, sx 125 ok. 42hp. Nie wiem ile wyciągnął by ten set, ale raczej powyżej 30 nie pójdzie, więc na razie na ten sezon zostawie ten set co jest, a na zimę przygotuję apke do swapu.

Dodano po 1 dniu 9 godzinach 9 minutach 2 sekundach:
znalazlem przed chwila na jackmotors cylek jmp big bore 95, czyli produkcja jackmotors, a glowica wykonana cnc przez platek racing. Skusilbym sie, ale nie wiem jaki do tego wal. Pisze niby, ze w zestawieniu z seryjnym skokiem tloka, ale jakos nie chce mi sie wierzyc, ze do 80 ida waly 45mm, a do 95 (tak jakby XD) seryjne XDD
tu link
https://www.jackmotors.pl/scooter/cylin ... 19&q=d50b0

faktycznie, do tego idzie jednak wał ze skokiem 40mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”