Re: Pytania o konfigurację setów oraz "zgrywanie" się części.

Siema jak cos jestem nowy w temacie tuningów o ile się tak to pisze, wiec chcialem sie zapytac bardziej doswiadczonych. A mianowicie posiadam Derbi sende drd xtreme limitowana edycje z 2013 full serie i chcialem troszke w niej pozmieniac pod względem mechanicznym i wizualnym, lecz dzis tylko o tym pierwszym a wiec chcialem sie zapytac czy taki zestaw ma prawo bytu? :
WYDECH GIANNELLI ENDURO ALUMINIUM
WAŁ KORBOWY TOP RACING EVOLUTION NG
CYLINDER KIT AIRSAL SPORT 80CC,
GAŹNIK TEC RACING 21MM
Jesli cos jest nie tag pod wzgledem ze nie bedzie do siebie pasowac to prosze doradzic. A także prosil bym nie hejtujcie jesli cos głupiego napisalem. 😀

dawno się tu nikt nie odzywał, ale temat jest, czyli można pytać XD

cylek: barikit brk racing 88
wał: barikit brk racing
gazior: pwk oko 30mm
zawór: malossi vl6 carbon
króciec: 101 octane
wydech: malossi mhr ii supermoto/od ktm sx 85, bo w am6 z topem 80 ładnie latał
zapłon: mvt integral 2 (nie, nie zależy mi na homologacji, bo i tak prawka nie robię, a latane będzie tylko w obrębie gminy XD)
za to wyszłoby około 5k

będzie taki secik, czy może lepiej zrobić swapa z sx 85/125? nie wiem ile kosztowałby mnie taki swap, ale mniej więcej tyle, ile set u góry. najbardziej mi zależy na tym, żeby to było mocne i trwałe, żebym nie musiał robić remontu co 10km i żeby też moc była, czasem lacza spalić czy z kolegami na wr'kach sie pościgać XD
z góry dzięki za pomoc

Myśle, że bezpieczniejszy i bardziej trwały będzie swap z sx 85/125, z fabryki miał więcej mocy niż am6 ebs czy db, więc być może większą moc przeżyje, bo nie interesowałem się silnikami z tego modelu i ich trwałością. Chociaż ludzie już wyciągali sporo mocy z tych 3 silników, więc myśle że i ten set pociągnie troche.
Za ten post autor marcin70 otrzymał podziękowanie:
zderzak7 (16 lip 2019, o 15:21)