Witam, mam tego wszystkiego już dość, proszę pomóżcie, problem tkwi w regulacji gaźnika, mam Derbi senda 80, gaźnik pwk 24mm, wydech górny płatek 80, wał korbowy top racing evo, zmieniony króciec ssący, zawór membranowy oryginalny od sendy 50, 6 listków.
I posiadam dysze od 85 do 132, kupiłem 1 zestaw od 110 do 132, próbowałem regulować samymi dyszami i śrubkami, ale nic z tego.
Motocykl przyspiesza na 1/3 odkręconej manetki, wyżej robii buuuuuuu i gaśnie, tak jakbym zapłon wyłączył, niżej po prostu trzyma obroty i nie przyspiesza i nie miał rezonansu. Tak się działo na dyszy od 120-132.
Na dyszy od 110-118 motocykl nie ma wogóle mocy, przyspiesza topornie i nie mogłem uzyskać większej prędkości niż 55 km/h ale miał można powiedzieć słabe rezo na wolnych obrotach, w trakcie jazdy był jego brak i już nie buczył tak jak wcześniej.
W końcu się wkurzyłem i zamówiłem kolejny zestaw dysz, na szczęście przyszły dziś, od 8 rano próbuje regulować ten gaźnik, na dyszy od 98 do 108 motocykl podobnie jak wcześniej, nie buczył miał jeszcze mniej mocy, v max 45, a także nie miał czystego rezo ani na wolnych obrotach, ani w trakcie jazdy. No i było czuć że coś jest nie tak.
Na dyszy od 85 do 95 motocykl ledwo odpalił, nie dało się nim wyjechać z podwórka, gdyż zgasł. Nie miał rezo, po wbiciu biegu znaczący spadek obrotów, dużo mniej siły niż na innych.
Zaznaczam że na każdej dyszy próbowałem go regulować poprzez śrubki, próbowałem się bawić iglicą na dyszy 132, 115, 110, 98 i 88, lecz bez skutku.
Jeśli macie o tym pojęcie, doświadczenie, bądź po prostu nasuwa wam się myśl co to może być, proszę piszecie, dodam jeszcze że silnik świeżo po dotarciu, ma nabite coś koło 400km a także że na króćcu ssącym od 50ccm jeździ najlepiej bo osiąga v max 75km/h lecz jak na 80ccm to jest koszmar, by 80ccm jeździła gorzej niż 50ccm.
Jeszcze raz, PROSZĘ pomóżcie mam już dość, naprawiam ten motocykl od wakacji, a zaraz kolejne, jeszcze trochę i się rozpadnę.
Re: Regulacja gaźnika 24mm, proszę pomóżcie.
#2Witam, co to za konkretny Pwk 24?masz podmienić na inny gażnik niż ten pwk?, bo problem może w nim tkwić.Filtr powietrza jaki masz założony?, sprawdzałeś stan świecy po zmianie dysz chodzi o kolor jej.
Re: Regulacja gaźnika 24mm, proszę pomóżcie.
#3Tak, jest gaźnik pwk 24mm motoforce racing, z allegro,, filtr powietrza to zwykły box, został od 50ccm, świeca niechętnie teraz zmienia kolor, musiałbym przejechać z 8,
10 km by kolor coś się zmienił, a jeżdżąc 30-50km/h gdy się dławi jest oporne i wkurzające.
Dodano po 8 minutach 23 sekundach:
Świeca to br9eix, czyli irydówka mam jeszcze br9es i br8es, zmiana ciepłoty świecy nic nie daje
10 km by kolor coś się zmienił, a jeżdżąc 30-50km/h gdy się dławi jest oporne i wkurzające.
Dodano po 8 minutach 23 sekundach:
Świeca to br9eix, czyli irydówka mam jeszcze br9es i br8es, zmiana ciepłoty świecy nic nie daje
Re: Regulacja gaźnika 24mm, proszę pomóżcie.
#4To wina tego gaźnika jest, miałem ten sam gaźnik przy Airsalu 70sport też go nie mogłem wyregulować, najlepiej sprzedaj go i kup Dellorto 26 ja kupiłem właśnie z tej aukcji https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-g ... NDZiYmM%3D cena jest bdb bo na innych stronach Dellorto 26 kosztuje 600zł.
Re: Regulacja gaźnika 24mm, proszę pomóżcie.
#5A może być to wina świecy?
Mam br9eix i br9es, na każdej tak samo.
Mam br9eix i br9es, na każdej tak samo.