Witam Panowie!
Mam problem, złożyłem EBS'a na zestawie:
Polini Racing 80cc
Polini 28 mm PWK
Wyregulowałem gaźnik dla biegu jałowego, elegancko chodzi na "postoju" na niskich i średnich obrotach. Nie wkręca się na wysokie, jakby go odcina. Nie jestem też w stanie wykonać jazdy próbnej, bo przy puszczaniu sprzęgła, nieważne ile bym odkręcił manetkę i tak go zadusi... Niestety nie wymieniałem jeszcze dyszy głównej. Obecnie jest 118. Próbowałem się bawić iglica, ale bez skutku. W gaźniku przy króćcu dorobiłem podciśnienie dla kranika.
BTW Odpala od strzała.
Czy ktoś przerabiał podobny zestaw i wie może w jaki rozmiar dyszy mniej więcej celować ? Nie chcę kupować 3x zestawów... Może znacie jakiś sposób, aby uzyskać przybliżony wymiar dyszy?
Świece jutro wykręcam, aby sprawdzić kolor, jak tylko odzyskam klucz.
Pozdro !
Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie
#2Zwykłym kluczem 21 wykręcasz świece, musisz od składu mieszanki powietrzem regulować.
Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie
#3To że kluczem 21 to ja wiem
Czy, aby na pewno śruba od składu mieszanki, pomoże mi ruszyć ? Przecież obie te śrubki regulacyjne odpowiadają za pracę na biegu jałowym... Dlatego skłaniam się ku dyszy głównej.

Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie
#5Wykręciłem świece, cała czarna i mokra. Czyli pozytywnie :-P Jutro będę próbował ustawić śrubę wolnych obrotów. Bo dzisiaj ledwo, uciekłem przed burzą.
Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie
#6Nie pozytywnie kolor świecy ma być kawa z mlekiem wtedy jest idealnie wyregulowany gaźnik.
Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie
#7W trakcie regulacji, wolę mieć czarną i mokrą świece . Aniżeli białą i suchą, co świadczyło by o ubogiej mieszance. Oczywiście, dążę do popularnej "kawy z mlekiem".
A teraz do rzeczy, śruba od wysokości przepustnicy (wolnych obrotów) wkręcona tak, aby silnik utrzymywał wolne obroty. Natomiast śruba powietrza dla wolnych obrotów, wykręcona do końca, tak, aby nie wypadła.
Efekty jest taki, że silnik dużo mniej dymi, adekwatnie do procesu docierania.
Niestety nadal, nie jestem wstanie ruszyć. Choć jest delikatna poprawa. Ponieważ wcześniej odrazu go zalewało/zaduszało. A teraz, szarpie z 3-4 razy i gaśnie.
Świeca mokra i czarna, mimo że chodził ok 15 min na wolnych obrotach.
Także, coraz bardziej skłaniam się ku zakupowi zestawu mniejszych dysz głównych. Obecnie jest 118, zastanawiam się w jaki zestaw celować (jakie wartości).
A teraz do rzeczy, śruba od wysokości przepustnicy (wolnych obrotów) wkręcona tak, aby silnik utrzymywał wolne obroty. Natomiast śruba powietrza dla wolnych obrotów, wykręcona do końca, tak, aby nie wypadła.
Efekty jest taki, że silnik dużo mniej dymi, adekwatnie do procesu docierania.
Niestety nadal, nie jestem wstanie ruszyć. Choć jest delikatna poprawa. Ponieważ wcześniej odrazu go zalewało/zaduszało. A teraz, szarpie z 3-4 razy i gaśnie.
Świeca mokra i czarna, mimo że chodził ok 15 min na wolnych obrotach.
Także, coraz bardziej skłaniam się ku zakupowi zestawu mniejszych dysz głównych. Obecnie jest 118, zastanawiam się w jaki zestaw celować (jakie wartości).
Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie
#8U mnie przy Airsalu 70 sporcie kupiłem Motoforce 24 i za chiny nie mogłem go wyregulować bawiłem się iglicą i dyszami dałem nawet 92,na postoju zajebiscie reagował na gaz niz na Dellorto 21 i tez zaduszało sprzedałem motoforce.
Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie
#9Kurde tylko to jest gaźnik Poliniego, czyli górna półka co nie ? Na stronie Mielocha piszą, aby ten cylinder montować z 21 mm / 24 mm / 28 mm.
Mam jeszcze pod ręką 21 mm Dellorto PHBG. Próbować na nim ?
Mam jeszcze pod ręką 21 mm Dellorto PHBG. Próbować na nim ?
Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie
#11Gaźnik 21 mm PHBG założony. Silnik odpalony, Senda nareszcie jedzie, chociaż i tak jest za bogato przy dyszy 92. Zastanawiam się nad adapterem Poliniego na gaźnik, aby zamontować filtr o średnicy 49 mm, aby silnik dostawał więcej powietrza.