Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie

#1
Witam Panowie!

Mam problem, złożyłem EBS'a na zestawie:

Polini Racing 80cc
Polini 28 mm PWK

Wyregulowałem gaźnik dla biegu jałowego, elegancko chodzi na "postoju" na niskich i średnich obrotach. Nie wkręca się na wysokie, jakby go odcina. Nie jestem też w stanie wykonać jazdy próbnej, bo przy puszczaniu sprzęgła, nieważne ile bym odkręcił manetkę i tak go zadusi... Niestety nie wymieniałem jeszcze dyszy głównej. Obecnie jest 118. Próbowałem się bawić iglica, ale bez skutku. W gaźniku przy króćcu dorobiłem podciśnienie dla kranika.

BTW Odpala od strzała.

Czy ktoś przerabiał podobny zestaw i wie może w jaki rozmiar dyszy mniej więcej celować ? Nie chcę kupować 3x zestawów... Może znacie jakiś sposób, aby uzyskać przybliżony wymiar dyszy?

Świece jutro wykręcam, aby sprawdzić kolor, jak tylko odzyskam klucz.

Pozdro !

Re: Polini 80 racing + 28 PWK nie jedzie

#7
W trakcie regulacji, wolę mieć czarną i mokrą świece . Aniżeli białą i suchą, co świadczyło by o ubogiej mieszance. Oczywiście, dążę do popularnej "kawy z mlekiem".

A teraz do rzeczy, śruba od wysokości przepustnicy (wolnych obrotów) wkręcona tak, aby silnik utrzymywał wolne obroty. Natomiast śruba powietrza dla wolnych obrotów, wykręcona do końca, tak, aby nie wypadła.

Efekty jest taki, że silnik dużo mniej dymi, adekwatnie do procesu docierania.

Niestety nadal, nie jestem wstanie ruszyć. Choć jest delikatna poprawa. Ponieważ wcześniej odrazu go zalewało/zaduszało. A teraz, szarpie z 3-4 razy i gaśnie.

Świeca mokra i czarna, mimo że chodził ok 15 min na wolnych obrotach.

Także, coraz bardziej skłaniam się ku zakupowi zestawu mniejszych dysz głównych. Obecnie jest 118, zastanawiam się w jaki zestaw celować (jakie wartości).