Regulacja gaźnika PWK 24 Derbi Senda

#1
Siemaneczko, mam parę pytań odnośnie regulacji gaźnika Motorforce pwk 24 z filtrem Stage 6 Double layer. Otóż po założeniu gaźnika senda odpala na ssaniu za pierwszym, na ssaniu trzyma ładne obroty nie przygasa ani nic z tych rzeczy, lecz po wyłączeniu ssania Senda zaczyna samoistnie wchodzić na obroty przez chwile je utrzymuje, po dodaniu gazu bardzo powoli spadają. Nie znam się zbytnio na regulacji gaźników, kiedyś się tam próbowało tylko przy skuterku. Otoż forumowicze, w tym wypadku czego za mało, a czego za dużo? Kręcąc w prawo śrubką od mieszanki zwiększam ilość paliwa czy ilość powietrza? Co robić z śrubką od przepustnicy? Z góry dziękuje za odpowiedź :)

Cylinder Airsal 80
Gaźnik PWK Motorforce 24
Filtr powietrza Stage6 Double layer
Dysza główna 110

Re: Regulacja gaźnika PWK 24 Derbi Senda

#3
Dziękuje za naprowadzenie :P

Dodano po 24 minutach 27 sekundach:
Witam, zacząłem się bawić z regulacją, założyłem dysze 120, teraz na postoju bardzo ładnie trzyma obroty, ładnie się wkręca jak i również schodzi z obrotów. Teraz efekt jest taki jak na zdjęciu, czy to juz dobry kolor? Zmienić położenie iglicy? Aktualnie jest na środkowym rowku.
Obrazek