Freddie pisze: ↑18 gru 2011, o 13:57
Natomiast kontrolka paliwa wyglądało by to tak : Plus z aku - Czujnik paliwa ( traktujesz jako przełącznik) - kontrolka świetlna - i to tyle
Odgrzeję kotleta, gdyż ze wzgledów bezpieczeństwa, może dojść do nie przyjemnego pożaru zbiornika paliwa stosując tę metodę.
Sterowanie robimy masą ( minus z instalacji/ramy
=> czujnik paliwa => kontrolka świetlna) ,a plus bezpośrednio z aku/regulatora do kontrolki świetlnej.
Na tej zasadzie można również podłączyć kontrolkę świetlną oleju oraz stop zintegrowany przód + tył.
Dodatkowo można zasilanie rozdzielić na dwa obwody zabezpieczone bezpiecznikami. Pierwszy: światła przód (krótkie+ długie), tył i podświetlenie licznika. Drugi to: stop, kontrolki ( olej, paliwo, temperatura), sygnał i kierunki. W ten sposób odciążamy instalację elektryczną.
Poradnik bardzo przydatny, jednak potężny minus za brak zdjęć, serwery tiny.pic czy fotosik puste.