Derbi Senda R 99' problem z gaśnięciem

#1
Witam
Mam taki problem że gdy sobie jadę spokojnie nie przekraczając 60km/h na 6 biegu nie wiem ile obrotów bo nie mam obrotomierza ale około 4-6k wg mnie to wszystko jest normalnie jedzie ładnie nie przerywa i może się wkręcić na wyższe obroty :)

Ale jak już się zagrzeje to jak go przepiłuję od 1 biegu do 6 to na 6 biegu zaczyna go mulić i zaczyna gasnąć, kompresja wszystko jest bo po zgaśnięciu, silnik po odpuszczeniu sprzęgła hamuje.. Po zatrzymaniu, staram się go odpalić i bez ssania się go nie da odpalić, idzie tylko odpalić na ssaniu :/ Nawet jak jest ciepły to jadąc spokojnie nic takiego się nie dzieje, tylko jak się wkręca w wyższe obroty to tak się dzieje. Zaczęło się tak dziać od ostatniego czasu jak zmieszałem w baku mieszanki mając mieszankę 1:20 w baku (ok.2.5L) dolałem resztę by zapełnić bak (ok. 3,5-4L) mieszanki 1:30-35 (wlałem 150ml oleju na 5L benzy) i dopiero po tym wydarzeniu zaczęło się tak dziać :/ Zrobiłem około 300km już po remoncie i do tej pory nie było problemu :/ Do około 230km jeździłem spokojnie bez wkręcania się na duże obroty, dostałem wskazanie żeby go wkręcać na duże obroty żeby wypalić olej w komorze korbowej no i od czasu do czasu sobie tak pojechałem wkręcając na duże obroty i przy około 280km się właśnie zaczęło tak robić że zaczął gasnąć :/ Pomocy bo nie wiem co robić, co sprawdzić
spec:
cyl WM 50cc
wał Top Racing Standard
wydech Hebo Racing
gaźnik PHBG 21
filtr stożkowy (noname)

Re: Derbi Senda R 99' problem z gaśnięciem

#3
Czy ja wiem? Ma dobrą kompresję, fajnie sie zbiera i jakby miał dość to by wgl nie jechał a on na 1 2 3 4 biegu jedzie jak głupi

To się zaczęło dziać jak dawkowanie paliwa zmieniłem z 1:20 na 1:35
Dodam że około 300km zrobiłem wolną jazdą maks 60-65 na 5-6 biegu
I dopiero po tych 300km zaczalem go bardziej piłować żeby się na rezo wkręcał i troche na rezo tez jechał
Mechanik co mi to robił mówił że to przez to sie tak robi że jest pełno oleju w komorze korbowej i trzeba to wypalić żeby on jeździł normalnie. Na dodatek powiedział że dostaje dużo paliwa i się dławi przez to i go zalewa po czym gaśnie
Problem dokładnie polega na tym że daję mu na full obroty 1 2 3 bieg i na 4 juz trochę go muli i gaśnie podczas jazdy
Jeśli się uda go utrzymać żeby nie zgasł to ma wysokie obroty tak jakby przepala paliwo, które poleciało i jak przepali to juz się ustatkuje na normalne wolne obroty.
Gdzie leży wina, tego nie wiem.
Dodam że z 250km zrobiłem na głowicy nie pasującej kształtem do cylindra i wtedy było normalnie i po jakimś czasie po zmianie głowicy na kształt taki jak być powinien zaczęły się takie problemy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość