Re: Pytania nie warte zakładania nowego tematu.

#10126
Witam, wiecie co jest grane, zrobiłem szlif cylindra i tłok ma teraz 47 mm. i porostu opiera się na karterze od strony wydechu, skróciłem trochę tłok na tokarce ale to za mało, wychodzi na to że muszę zeszlifować kartery ? Nie chce zniszczyć całego silnika... :) Nie znam się na mechanice, a nic nie mogę znaleźć na temat szlifowania karterów i skracania tłoków itp. Jest to dla mnie co najmniej dziwne bo inni wkładają większe cylindry i nie słyszę żeby musieli przerabiać silnik...?
Derbi Senda 500 SM XTRIME

Re: Pytania nie warte zakładania nowego tematu.

#10130
Witam mam takie pytanko. Wczoraj gdy jechałem swoją derbi sendą( marka gilera) zgóbiłem śrubę oporową odpowiedzialną za spuszczanie oleju z skrzyni biegów. I moje pytanie brzmi
czy mogę za nią wstawić jakąś inną śrubę ?
Śrubę w deklu możesz zastąpić każdą, o takim samym skoku i długości. Jednakże śrubę w karterze musisz mieć z magnesem, jak to napisał kolega wyżej.
Jak masz jakieś pytania, to wyślij e-mail.

Airsal 70 200*/138* :zab:
PHBH 28
Polini air box
Turbo Kit Carreras 80 <3
Tec evolution
Sprężyny Malossi
króciec 360*

Re: Pytania nie warte zakładania nowego tematu.

#10131
Panowie wie ktoś może jaką pompę hamulcową wstawić w miejsce oryginalnej przedniej AJP? Albo ma ktoś może jakiś patent jak wykręcić urwany czujnik hamulca z tej pompy?
A w sumie jeszcze jedno pytanie na wyższych biegach po odkręceniu manetki powyżej połowy silnik ewidentnie ma muła (schodzi z obrotów) i nie przyśpiesza. Może być to spowodowane regulacją gaźnika czy może tym że ma przejechane ok. 15kkm i silnik nadaje się do remontu. Jeżeli będzie to wina gaźnika to prawdopodobnie wystarczy regulacją śrubką czy muszę kupować dysze? Dodam tylko że śrubkę mam wykręconą o jakieś 1.5 -2.5 obrotu i iglica ustawiona na środkowym ząbku. Gaźnik to Dellorto 17.5 .

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron