Re: Derbi GPR Nude 50 by Kolorowy - odbudowa!

#16
kordiks pisze:Kolor pewnie żółty, skoro tarcze na żółto pomalowałeś.
Szybko ci to wszystko idzie, aż miło się czyta :)
Pudło! :D powiem Ci że będzie dość mocny kontrast, ale nie sugeruj się kolorem dodatków bo one jeszcze chyba będą zmieniane na niebieski. Byłoby szybciej gdybym nie musiał na wszystko czekać, zadupek miał być gotowy na wczoraj, wczoraj miały być dwie paczki, wczoraj miałem mieć włożony silnik ... no ale to już zależy od innych, ja od siebie daję tyle ile mogę.
Keeway Hurricane 50 ->
Derbi Senda R 50 99r ->
Aprilia AF1 Sport Pro 125cc http://senda.pl/aprilia-af1-sport-pro-125cc-t34710.html ->
KTM LC2 125 ->
Derbi GPR Nude 50/70 http://senda.pl/post264160.html#p264160

Re: Derbi GPR Nude 50 by Kolorowy - odbudowa!

#18
Smolek pisze:Farba na tarczach zwykła, czy jakaś specjalna?
Bo jak zwykła, to z doświadczenia wiem, że zacznie zaraz łuszczyć się przez temperaturę.
Zwykła, czy ja wiem czy te tarcze będą się aż tak nagrzewać? Zobaczymy w przyszłości, dzięki wielkie za podpowiedź :D

Z góry bardzo przepraszam za brak jakiegokolwiek info ale wszystko mi się poobsuwało w czasie. Plan był żeby się wyrobić z plastikami na niedzielę rano, no niestety mamy czwartek wieczór i zostały one dopiero pokryte lakierem bezbarwnym, aczkolwiek trzeba zrobić kilka poprawek.
Cylinder prawdopodobnie będzie u mnie w poniedziałek.

Gaźnik dotarł do mnie we wtorek, został od razu sprawdzony i przeczyszczony. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Tutaj już założony na moto: [ Link do obrazka ] Mała kosmetyka: [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Sobota, godzina 21:30 ostry zapierdziel czas start: [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Plan był taki żeby rano w niedzielę już było wszystko gotowe, aczkolwiek samo czyszczenie szpachli zeszło nam do godziny 24, później uzmysłowiliśmy sobie że nie mamy gazu w piecyku do ogrzewania garażu więc podkład i tak schnąłby ponad 6 godzin. [ Link do obrazka ] W poniedziałek było matowienie oraz dwie warstwy bazy, czarny metalik z niebieskim brokatem, porobiły nam się zacieki na baku i boczkach więc kolega je czyścił we środę. Od razu mówię że na zdjęciach wygląda to tak jakby w lakierze było pełno śmieci, po prostu słabej jakości aparat i tak wyszły fotki. Bardzo ładnie widać w lakierze ten niebieski brokat. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Mała metamorfoza: [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Na końcu zadupka planuję dać jakąś ładną naklejkę i przykryć ją lakierem bezbarwnym.

GPR na dzień dzisiejszy jest poskładana i były pierwsze jazdy. Od razu stwierdziłem że jazda na tak wysoko zestrojonym wydechu mając chińskie 50cc mijała by się z celem ponieważ to się w ogóle nie wkręca.
Dymi tak bo jest bardzo duża mieszanka. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Prowizoryczny bak: [ Link do obrazka ] Do zrobienia zostało mi zmiana simmeringu wałka od zmiany biegów bo cieknie, uszczelnienie wydechu, zmiana cylindra, i już lekkie poprawi w elektryce bo jest z grubsza ogarnięta. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] W dodatku zauważyłem mały problem z lagami, są jak zabetonowane, muszę nacisnąć całym ciałem z dość dużą siłą żeby je ruszyć, jak już się rozruszają to chodzą bardzo ładnie po czym gdy wracają do pozycji górnej znów jest taki sam problem, ktoś może podpowiedzieć jaka jest przyczyna?

#EDIT!!!
Wczoraj odebrałem plastiki od kumpla, zostało mi spolerować lakier bezbarwny ale to sobie zrobię na dniach, oto jak się prezentuje gpr'ka w nowych ubrankach: [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Na koniec zadupka wleci naklejka Zapie*** trzeba infs team.
Keeway Hurricane 50 ->
Derbi Senda R 50 99r ->
Aprilia AF1 Sport Pro 125cc http://senda.pl/aprilia-af1-sport-pro-125cc-t34710.html ->
KTM LC2 125 ->
Derbi GPR Nude 50/70 http://senda.pl/post264160.html#p264160

Re: Derbi GPR Nude 50 by Kolorowy - odbudowa! SESJA ZDJĘCIOW

#20
jamal pisze:Gratuluję efektu końcowego, pico bello :shock:

To zdjęcie oddaje jej charakter:
http://i.imgur.com/gfbUyHP.jpg

P.S Manetki wyglądają tutaj trochę kosmicznie, te płomienie :geek:
Wielkie dzięki, to jeszcze nie koniec :D
Manetki wlecą jeszcze w tym miesiącu, poluję na żółty fluo od Pro Trapera.
Jest jeszcze trochę poprawek wizualnych i dość sporo z mechaniki.
Keeway Hurricane 50 ->
Derbi Senda R 50 99r ->
Aprilia AF1 Sport Pro 125cc http://senda.pl/aprilia-af1-sport-pro-125cc-t34710.html ->
KTM LC2 125 ->
Derbi GPR Nude 50/70 http://senda.pl/post264160.html#p264160

Re: Derbi GPR Nude 50 by Kolorowy - odbudowa! SESJA ZDJĘCIOW

#22
Problem z lagami nagle ustał, zaczęły normalnie chodzić po mocniejszym dokręceniu koła.
Od czasu ostatniego postu działo się dosyć sporo aczkolwiek nie miałem zbytnio czasu na projekt, albo go robiłem po nocach (1/2 w nocy) albo też z samego rana w weekendy żeby potem mieć czas dla kobiety.
Dlatego też dużo zdjęć nie zobaczycie, raczej dzisiaj sobie poczytacie za wszystkie czasy.

A więc 15.05 przyszła chyba ta najbardziej wyczekiwana paczuszka, była w dość sfatygowanym stanie i miałem wątpliwości czy ją odebrać, ryzyko się opłaciło bo wszystko było w stanie nie naruszonym. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ]
Niestety popełniłem karygodny błąd, przez który cylinder czekał do soboty. Zapomniałem o łożysku igiełkowym! Myślałem że dostanę je u siebie w sklepie z częściami do motocykli, aczkolwiek tam mógłbym dostać tylko RMS. Zamówiłem więc łożysko srebrzone TEC HQ.

Po drodze dokupiłem też kilka rzeczy do zrobienia elektryki, naprawy licznika co udało się w 90% oraz cieknącego wałka zmiany biegów. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Tutaj ta ostatnia paczka która zawierała łożysko, na niej chyba się skończyły zamówienia, choć bardzo szkoda bo Pan kurier był u mnie 4 razy i za ostatnim się bardzo ucieszył że dokłada ręki do takiego projektu. Pogadał ze mną, pooglądał, aż się mu oczy świeciły jak widział GPR-cie mimo że był to Pan grubo po 50-tce. [ Link do obrazka ] http://i.imgur.com/PkLReKQ.jpg


Tutaj goła GPR po raz trzeci? Silnik wyjęty w celu zmiany cylindra :twisted: [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Porównanie tłoków, 50 cc vs 70 cc [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Widzicie ten porządek w elektryce? zeszło mi z tym dwa całe dnie aczkolwiek myślę że się opłaciło. Wszystko jest bardzo ładnie uporządkowane, na zdjęciach jednak wygląda jakby był dalej burdel, mogę Was zapewnić że jest bardzo ładnie. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Mała zapowiedź dalszych upów? [ Link do obrazka ] Mam jednak na chwilę obecną mały problem z moto, ciężko go wyregulować, nakupuję dysz i sprawdzę aczkolwiek wydaje mi się że może to też być problem z wydechem.
Moto idzie bardzo ładnie, w momencie około 6-8k po prostu nie idzie już dalej. Jeśli nie pomoże regulacja dyszami to załatwię seryjny wydech i sprawdzę czy dobre mam przypuszczenia.
Na chwilę obecną w moto jest do zrobienia tylko sprawa obrotomierza, oraz niedziałający ślimak prędkościomierza, poza tymi rzeczami mógłbym spokojnie powiedzieć że moto jest w 100% skończone.

W sumie to ta pierdziawka skrada serca wszystkich którzy ją tylko zobaczą (działa nawet na teściów!). Codziennie zaglądam do garażu po powrocie do szkoły i po prostu oglądam sobie Derbiaka, szczerze przyznam że jest to moje najładniejsze moto które miałem.
Za ten post autor Pulsar otrzymał podziękowanie:
mK. (23 maja 2017, o 18:46)
Keeway Hurricane 50 ->
Derbi Senda R 50 99r ->
Aprilia AF1 Sport Pro 125cc http://senda.pl/aprilia-af1-sport-pro-125cc-t34710.html ->
KTM LC2 125 ->
Derbi GPR Nude 50/70 http://senda.pl/post264160.html#p264160

Re: Derbi GPR Nude 50 by Kolorowy - odbudowa! SESJA ZDJĘCIOW

#24
Wielkie dzięki :D każdy komentarz motywuje do działania, aczkolwiek projekt wzbudza dość małe zainteresowanie, gdyby była większa aktywność no to myślę że wszystko szło by dużo szybciej oraz z większym zaangażowaniem.
Ogólnie motocykle to całe moje życie, jakoś sobie nie wyobrażam nie mieć jednoślada w garażu. Dodatkowo mam smykałkę do mechaniki więc jestem w stanie rozebrać wszystko do gołej ramy, jakoś specjalnie nie sztukujac i opisując części, a za kilka dni złożyć całe moto dokładnie tak samo po prostu z pamięci.

Aktualnie GPR czeka na maszynę polerska, dysze 95-100, ponowne uszczelnienie wydechu, znalezienie przyczyny podawania prądu z prądnicy do tylnych kierunków oraz pierwsze porządne jazdy.
Keeway Hurricane 50 ->
Derbi Senda R 50 99r ->
Aprilia AF1 Sport Pro 125cc http://senda.pl/aprilia-af1-sport-pro-125cc-t34710.html ->
KTM LC2 125 ->
Derbi GPR Nude 50/70 http://senda.pl/post264160.html#p264160

Re: Derbi GPR Nude 50 by Kolorowy - odbudowa! SESJA ZDJĘCIOW

#26
Arek50cc pisze:No to już tylko pracę wykończeniowe. Myślałeś może, żeby znaleźć i założyć ten seryjny pług od wersji NUDE? Pewnie wiele nie kosztuje, ale na pewno jeszcze by podkreślił charakterek :)
Na okrągło go szukam, niestety to będzie mission imposible. Jak tylko się pojawi to go zgarnę.

#Edit
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Dawno się nic przy GPR nie działo ponieważ odwiedziła warsztat, głupio się przyznać aczkolwiek straciłem do niej siły.
Wszystkie moje problemy z regulacjami były spowodowane pękniętym króćcem i rozwierconymi dyszami, zniszczonym pływakiem i innymi częściami gaźnika.
Co prawda gaźnik miał być w 100% sprawny, kupiony u dość znanego handlarza no ale cóż ...

Na warsztacie udało się zrobić:
-Dorobić króciec
-Lekkie poprawki w elektryce
-Kompletny zestaw naprawczy gaźnika, z mojego został tylko kadłub i przepustnica
-Regulacja gaźnika

Znalazłem rozwiązanie na świecące kierunki, podepnę po prostu do kierunków po drugiej żarówce, tylko muszę wymyślić jak je przylutować.

Dokupiłem piastę sprzęgła, teraz tylko czekam na poniedziałek i zamawiam karbonowe tarcze sprzęgła Polini. [ Link do obrazka ] Po niecałych 30 km zrobionych na tym zestawie wydeszek zaczął mi się bardzo ładnie przebarwiać. [ Link do obrazka ]
Keeway Hurricane 50 ->
Derbi Senda R 50 99r ->
Aprilia AF1 Sport Pro 125cc http://senda.pl/aprilia-af1-sport-pro-125cc-t34710.html ->
KTM LC2 125 ->
Derbi GPR Nude 50/70 http://senda.pl/post264160.html#p264160

Re: Derbi GPR Nude 50 by Kolorowy - odbudowa! SESJA ZDJĘCIOWA

#27
Cześć wszystkim.
Projekt już raczej zakończony. W silniku została zmieniona piasta tak jak miałem zamiar, poprawiłem elektrykę, nie udało mi się niestety dojść do tego co się dzieje z kierunkowskazami.
Zmieniłem wszystkie żarówki w piździku i pomalowałem łańcuch na żółto. Założyłem nową linkę gazu i to chyba na tyle z upów.
Udało mi się tez niestety zgubić śrubę od regulacji mieszanki oraz niestety giepcia zaliczyła przewrotkę, udało się zrobić dość pokaźny ubytek lakieru na lewej stronie baku.
Mój wkład własny przekroczył już 1500zł więc projekt poszedł na sprzedaż.
Bardzo fajne doświadczenie móc zreanimować takiego złomka.
Tutaj macie najświeższe zdjęcia. Gdyby ktoś chciał się przymierzyć to ja mam 180cm i 80kg. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ]
Keeway Hurricane 50 ->
Derbi Senda R 50 99r ->
Aprilia AF1 Sport Pro 125cc http://senda.pl/aprilia-af1-sport-pro-125cc-t34710.html ->
KTM LC2 125 ->
Derbi GPR Nude 50/70 http://senda.pl/post264160.html#p264160