Pochwal się swoim Derbi Senda SM na facebook'u!
http://www.facebook.com/SendaPL

opis+zdjęcie

Re: Derbi Senda DRD Racing '06

#31
Siema siema :D
Powoli zabieram sie za malowanie ramy (proszkowo), już nawet znalazłem zakład z okolicy który to dla mnie zrobi, kolor? standardowo czarny półmat :D od razu ogarne też elektryke bo jest lipa :P z tej okazji zakupiłem drogą kupna troche przewodów, termokurczek, konektorów hermetycznych i kilka innych pierdół. [ Link do obrazka ] Rejestracja poleci znowu za koło, kupiłem podświetlenie więc będzie jako tako widoczna
Strzeliłem sobie ledową żarówke 8-) : [ Link do obrazka ] i paski na felgi: [ Link do obrazka ]
Ostatnio zmieniony 2 lis 2016, o 20:35 przez pawel261219, łącznie zmieniany 1 raz.
https://goo.gl/0CsSzH <---- Moja Senda :D

Re: Derbi Senda DRD Racing '06

#33
Martynka pisze:Jakbyś nie był pewien Twojego lakiernika to mogę Ci podrzucić namiar na specjalistów od lakierowania proszkowego z Katowic. Robią głównie motory i felgi samochodowe. Oprócz malowania również przygotowują elementy, piaskowane i równanie powierzchni.
Jeśli możesz to poprosze jakiś numer albo adres email :D musiałbym wyrównać wgłębienie w wahaczu a w zakładzie do którego chciałem to wszystko oddać powiedzieli że tego nie zrobią :/
https://goo.gl/0CsSzH <---- Moja Senda :D

Re: Derbi Senda DRD Racing '06

#35
Siemanko :D [ Link do obrazka ] Dzieje się, wysyłam silnik do Jacka [ Link do obrazka ] Nakładki na szprychy [ Link do obrazka ] Paski na felgach zostawić, zerwać czy okleić całe do okoła? Bo mam dylemat :P zobaczymy jak będzie wyglądać jak złoże wszystko do kupy.
Jeszcze kupiłem kilka innych gratów. Między innymi manetki Renthal (już założone), silikonowy wąż do chłodnicy i rura od odkurzacza żeby nowy filtr powietrza był w miejscu zbiorniczka na olej.
[ Link do obrazka ] Tylko nie wiem jaki filtr wybrać pod pwk 26mm :/ Ktoś może coś polecić?
https://goo.gl/0CsSzH <---- Moja Senda :D

Re: Derbi Senda DRD Racing '06

#37
Gdzieś mi sie zapodziała reszta pasków :/ najwyżej kupie komplet u chińczyków za grosze i będzie spoko :P [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Wpadł rolgaz motoforce [ Link do obrazka ] Razem z manetkami i zmienionymi regulatorami klamek: [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Zmieniłem też kierownice na fatbar: [ Link do obrazka ] Mam wątpliwości co do oryginalności tego "renthala" ale odkupiłem od znajomego za niewielką kase więc jest ok :P
https://goo.gl/0CsSzH <---- Moja Senda :D

Re: Derbi Senda DRD Racing '06

#40
Temperaturek pisze:Jak się sprawują te rączki?

Sam czekam na dostawę :D
Świetny projekt, będę śledził <3
Rączki w sensie manetki? :P Wydają się być bardzo spoko, W porównaniu do moich poprzednich progripów są troche cieńsze. Teraz troche żałuje że nie kupiłem half waffle (to są full diamond)
Dzięki :D
Marek7536 pisze: No i jak świeci w nocy ta żarówka ledowa?
Świeci nieco mocniej od zwykłej 35 watowej żarówki ale nie ma różnicy między światłami krótkimi a długimi. Ale czego można spodziewać sie po żarówce za nieco ponad dyszke z wysyłką
https://goo.gl/0CsSzH <---- Moja Senda :D

Re: DRD Racing Italkit 80ccm

#44
[ Link do obrazka ] Jest i on :D zrobiony flow karterów oraz ogólny remont silnika ( uszczelki i uszczelniacze athena)

Secik na rok 2K17 prezentuje sie następująco:
Cylinder: Italkit Racing 80
Wał Top Racing High-Tech + łożyska SKF c4
Do tego pozostaje dokupić
Gaźnik pwk 24/26mm
Filtr powietrza
Zawór membranowy i króciec (najprawdopodobniej będzie to Italkit Vforce)
Za ten post autor pawel261219 otrzymał podziękowanie:
Dexxt (10 mar 2017, o 21:41)
https://goo.gl/0CsSzH <---- Moja Senda :D
cron