Gaznik problem

#1
Witam, czy to prawda, że w gaznikach phva 17.5 ustawia się dawkę paliwa w drugą stronę względem pozostałych gazników, czy po prostu tak jak w każdym dokręcając śrubkę zwiększamy dawkę paliwa a wykręcając zmniejszamy? A i przy okazji podczas jazdy do około 9k obrotów normalnie jedzie a powyżej 9k, tak jak by go coś blokowało i nie wykręca więcej obrotów, za mała dawka paliwa czy powietrza? Z góry dzięki za odp.

Re: Gaznik problem

#3
Dostałem właśnie odp na innym forum, ze moze się właśnie zalewać bo wcześniej miałem gaznik dellorto phva 14 dysza 77, a teraz phva 17.5 dysza 83, chyba podniosę zabezpieczenie na iglicy o ząbek wyzej(teraz mam na środku), albo dam dysze 77 taką jak była na gazniku 14.Dodam,ze jest to 50cc. A i tak w ogóle to moze mieć coś wspólnego przerwa na świecy teraz mam 0.5mm a wcześniej na starej świecy coś koło 0,7mm, wydaje mi się, ze do odblokowanego i na większym gazniku 0.5mm(taka przerwa jest zalecana w serwisówce) jest za mała?

Re: Gaznik problem

#5
Ja mam świecę br9es i przerwe 0,5mm, a Ty masz pewnie 0,7 skoro piszesz, że nic nie
ruszasz. No nie wiem będę coś kombinował, zacznę od iglicy i przerwy.

Edit:

Otóż zwiększyłem przerwę na świecy i jest o wiele lepiej juz nie ma takiego muła przy 9k obrotów, ale pojawił sie kolejny problem bo na pełnych obrotach traci moc i chce gasnąć, za mała dawka paliwa? A i jeszcze na postoju ładnie się wkręca i schodzi z obrotów ale z wolnych do 4k obr. słabo reaguje.