Opony i napęd.

#1
Witam
1. Mam już starta oraz stara oponę z tylu, ale bym chciał wymienić ja na cos bardziej oponę enduro (aktualny rozmiar to 130/70-17 szosowa), wiec:
1.1. Czy muszę wymieniać oponę z przodu?
1.2. (tak w 1) Czy z przodu ja powiększać (Aktualnie 100/80-17 szosowa)?
1.3. Proszę o podsyłanie, albo polecanie. Do pkt 1 i 2 wytłumaczenie dlaczego.

2. Mój napęd jest już prawie zerowy, mam możliwość dania tych samych zębatek, albo z tylu o 1 ząb mniejsza (Aktualnie 14/53). W tym momencie potrafię na 50/70cc poderwać ja podczas jazdy na 20/30 cm.
2.1. Czy 1 ząbek z tylu zrobi duża różnice w mocy/prędkości.
2.2. Polecacie na teren dawać mniejsza zębatkę do tylu (Jeżdżę głownie po terenie).
2.3. Co polecacie, możecie podesłać, ale cały zestaw tył+przód+łańcuch.

Pozdrawiam Feny
Pomogłem? Daj +. Z góry dzięki!
~Feny

Re: Opony i napęd.

#2
Na tych kołach 17 to tak średnio jest zakładać terenowe, przecież to będą opory jak cholera. Jak już chcesz w teren to kup na tył 18 a na przód 21 albo sie z kimś zamień. Co do zębatki to im mniejsza z tyłu tym słabsze przyśpieszenie a większa prędkość. Jak chcesz kupić napęd głównie na teren to najlepiej 11/53 ew 13/53.Tu masz link do 13/53 D.I.D http://allegro.pl/naped-zebatka-lancuch ... 72390.html
Za ten post autor SzaryWilk otrzymał podziękowanie:
FenyJestem (24 sie 2016, o 20:25)

Re: Opony i napęd.

#4
Da Ci to, że nie ma kół 20 calowych, a jak już są to musiałbyś przerabiać, bo na 100pro Ci nie wejdą, ciężko znaleźć również oponę na taką felgę. A jakbyś dał 21 i 17 to wyobraź sobie jak komicznie to by wyglądało, pomijając, że jeździłbyś w trochę nie wygodniej pozycji (domysły). Także nie kombinuj tylko bierz 18 i 21 albo zostań przy szosowych 17-stkach ;)
Pomogłem? Daj +, nie bądź żyła :D