Nowy gaźnik czy wydech?

#1
Witam,
Chciałbym polepszyć osiągi w mojej sendzie, aktualnie v-max to 80km/h, fajnie by było gdyby te 100 jechał ;)
Co pierw kupić gaźnik czy wydech, i jaki polecacie?
Set:
Senda DRD R Racing 2006
-Airsal 70
-Dellorto 17,5
-Dysza 85
-Wał Top Racing
-Conti CHR

Re: Nowy gaźnik czy wydech?

#2
Wydech jest git, gaźnik też daje radę. Fakt, można go zmienić na 21, ale to na v max wielkiego wpływy mieć nie będzie, raczej na chłodzenie wewnętrzne. Zastanów sie nad zmianą przełożeń napędu (większa zębatka z przodu albo mniejsza z tyłu)
Pomogłem? Daj +, nie bądź żyła :D

Re: Nowy gaźnik czy wydech?

#3
Wydech jest git, gaźnik też daje radę. Fakt, można go zmienić na 21, ale to na v max wielkiego wpływy mieć nie będzie, raczej na chłodzenie wewnętrzne. Zastanów sie nad zmianą przełożeń napędu (większa zębatka z przodu albo mniejsza z tyłu)
Przełożenia mam 13/53, czytałem że ten cylinder w połączeniu z takim Dellorto 19 powinien więcej śmigać, a wydech Yasuni to 800zł :/

Re: Nowy gaźnik czy wydech?

#5
Większą różnice odczujesz po zmianie zębatki na 14z, niż po zmianie gaźnika na 19, ale zrobisz jak uważasz.
Dobra, czyli jak zmienie tylko przednią zębatkę na 14z to da radę tą setkę pojechać i żeby tak na koło stawał ? A co z tylną zębatką? 😁 Bo mój wydech jest duż dość dojechany, że tak powiem, pare dziurek na dyfuzorze.