Nie odpala

#1
Zredukowałem iglicę o 1 ząbek wczoraj po wczorajszej jeździe (na mniej beny). Dzisiaj przed wyjazdem do pracy trochę przerywał to dodałem ssania, ale 50 m od garażu złapał jakieś kosmicznie wysokie obroty. Wyłączyłem silnik kluczykiem, doprowadziłem do garażu. Zmieniłem iglicę na środek, tak jak była wcześniej. Kopałem sporo, z ssaniem i bez i nic. Na rozrusznik też nie odpala. Świeca mokra.

Może to być wina zepsutego kranika paliwa ?

Re: Nie odpala

#2
Iskra jest ?
Wiem poprzedni właściciel użytkował ją 2 tygodnie i stwierdził że nie chce mu się jeździć i rok czasu stała w garażu bez odpalania sam musiałem ją wyciągać z jego rupieci i dopaliła za 1 kopniakiem

Re: Nie odpala

#3
jezeli mokra to zalało ją moze byc ze nie zamyka sie kranik ale to tez nie powinno do konca przeszkadza jak byś miał sprawny zaworek iglicowy sciągnij węzyk i zobacz czy leci jak odpala i czy na zgaszonym nie leci :)


zdjemij podcisnienie zeby wacha nie leciał do gaznika i odpal na pych i sprawdz czy iglica ci sie nie zacina itp i wyreguluj jeszcze raz :)

Re: Nie odpala

#4
1. Iskra jest. Wczoraj go na chwilę odpaliłem i załapał za pierwszym kopem.
2. Po zgaszeniu silnika, świeca była bardzo mokra. Z kranika paliwo leci bez przerwy. Przelałem benzynę do innego zbiornika i odkręciłem kranik z baku. Jutro powinien przyjść nowy - http://allegro.pl/kranik-podcisnieniowy ... 15758.html
3. Po odkręceniu świecy z otworu leciał lekki dymek.

Stary kranik :
[ Link do obrazka ]

Jak widać trochę się różni od tego zamówione (górna część ruchoma). Może mi ktoś wyjaśnić dokładnie jak mam zmodyfikować ten zakupiony kranik, żeby dobrze wskazywało rezerwę ?

Re: Nie odpala

#5
kurcze :facepalm: ale odwaliłeś teraz nie wiedzałeś ze masz rezerwe w kraniku?? no nic wątpie ze dasz sie to jakoś przełozyć ale poczekaj az przyjdzie :) i moze coś wykminisz a jak nie to albo wkladaj ten bez rezerwy albo wymień :D

Re: Nie odpala

#7
mówisz ze to na górze sie rusza ?? to widocznie unosi sie w benzynie a gdy spadnie do poziomu nizej to ty samym ten pływaczek odpada i zamyka obwód i swieci ale do konca pewny nie jestem :D wez sobie podłącz do kostki i wez szklanke z wodą i zobacz :)

Re: Nie odpala

#9
Co do kranika to jeżeli masz sprawny gaźnik to ciągle lecące paliwo nie ma wpływu na lot rakiety, w komorze pływakowej jest zaworek który zamyka dopływ paliwa gdy pływak się podniesie i otwiera gdy opada tak by stale utrzymywać równy poziom paliwa. jak masz gaźniki bez podciśnienia i zakładasz zwykły kranik to przecież nie zamykasz go co postój czy przerwa w jeździe. ja sam ostatni sezon przejeździłem na popsutym jak Twój kraniku i nie straciłem ani grama paliwa. problemu z zalewaniem szukałbym w gaźniku. mogłaby nie odpalać gdyby podciśnienie nie włączało by dopływu paliwa bo na sucho trudno odpalić moto.

Co do kranika który kupiłeś to możesz mieć problemy z jego średnicą, dla przykładu ja w mojej DRD Pro założyłem chwilowo kranik od zwykłej sendy i jest luźny i od drgań wylatuje. miałem już 3 zrzuty paliwa, nic się nie stało oprócz smrodu i efektownej jazdy ( wylatywał na ogół gdy dojeżdżałem np. do skrzyżowania i ruszałem szybko, bokiem bo paliwo z olejem dziła na oponę jakbyś jechał po lodzie )

Co do kabelków, DRD PRO ma w kranik wbudowany wskaźnik paliwa którego nie przełożysz. będziesz jeździł po prostu bez. orginał kosztuje około 200 zł, używkę ciężko trafić.