Re: Najśmieszniejsze cytaty z forum.

Sprzedam wydech
Opis:
Tłumik jezdzil w sendzie na secie
50cc po porcie i 17,5
Osiagi sa zadowalające a przyspieszenie powalało :evil: kazda 50cc i 70 he ;)nie bylo polotu
piekne rezzo!
A kolega niżej z pytaniem
Wydech jest nowy, nieużywany?
Ha czytanie ze zrozumieniem :D
->Moja Derbi Senda DRD Racing<-
[/url]
Pomogłem? daj "+"

No dosłownie jebłem, w takim razie nasze motory są samowystarczalne, paliwo wraca z wydechu do cylka hahah DOBRE!!!!
hahaha no własnie tez jeb*"m :)
kolega wyzej ma racje :) poczytaj, doswiadcz, i poogladaj działanie silnika 2t . po co sa dyfuzory ?
Za ten post autor otrzymał podziękowania od:
ClearWater (2 kwie 2013, o 08:39)
[/url]
Pomogłem? daj "+"

Witam wszystkich, jestem bardzo zielony jeżeli chodzi o mechanikę. Nie chce oddawać moto do serwisu a mam ochotę w końcu się czegoś nauczyć. Posiadam Derbi Sendę R z 2002 roku. Muszę odkręcić kopacz ale nie wiem jak. Będę bardzo wdzięczny, jeżeli napiszecie mi krok po kroku jak to zrobić. Proszę o wyrozumiałość.

Właśnie wróciłem z garażu, niestety katastrofa. Tak jak pisał szakul, początkowo chciałem spuścić olej, więc odczepiłem ten wężyk i poczekałem jak olej powoli zleci do słoika. Następnie wężyka z powrotem założyłem na ten dzyndzelek, Tak jak mówił Vito kluczem imbusowym takim w kształcie litery L odkręciłem śrubę na kopaczu, ale on nie chciał dalej zejść więc jakoś tak szarpałem, śrubokrętem krzyżakowym podważyłem i na szczęście zszedł. Z Linką sprzęgła też się namocowałem dużo, cała lewą stronę kierownicy zdjąłem, ale zeszła w końcu. Następnie odkręciłem tą dużą pokrywę lecz zaczął mi ciec na podłogę w garażu taka czarna maź, chyba olej. Nie mam pojęcia skąd ona się tam wzięła, przecież spuściłem olej na początku. Aha robiłem te kombinację bo senda straciła mocy, sąsiad podpowiedział mi, że może trzeba wymienić tłok, więc próbuję się tam dostać. Możecie powiedzieć mi co źle zrobiłem, ten olej nie powinien się tak wylać chyba. Pomocy.