mocny dół?

#1
Jak wiadomo 2t jadą dopiero na najwyższych obrotach a dół jest strasznie słaby ,ale mam jedno pytanie.

Co daje większy moment na niskich obrotach oprócz wolnoobrotowego wydechu?
Jest coś takiego? , czy niestety to tylko w 4t?

Re: mocny dół?

#6
Żeby zrobić mocny dół trzeba by zupełnie zmienić charakterystykę silnika, co jest chyba niemożliwe w tak małym silniku i wgl.
Motorynka '91-> BT50QT-9 '05 -> Knihgt 100/50 '99 -> DT 80 LC2 -> Senda R 70/50 '99 -> Honda Accord Aerodeck '96 -> BMW e34 525 TDS '95 -> Peugeot 205 '91 -> Renault 19 16v ph1 '91 -> Alfa Romeo 156 '00 i Suzuki RG 125 '91

Re: mocny dół?

#7
Gas gas i Ktm w niektórych swoich modelach daje możliwość wyboru mapy zapłonu ,w czym jedna właśnie z ukierunkowaniem na lepszy dół.Sam się z tym troszkę bawiłem i coś to daję ,tylko bez przesady bo może źle chodzić na wysokich ,albo nawet jak tego nie odczujesz będziesz przeciążał silnik przedwczesnym zapłonem( który może powodować nawet przegrzewanie się silnika !!! ).Jest to półśrodek .Poza tym jak wzbogacisz dawkę paliwa na regulacji wolnych obrotów(ma wpływ na pracę moto do co najmniej 6-7 tyś/minutę ) polepszysz dół ...

Re: mocny dół?

#8
Właśnie tak myślałem o mapach, ale nie byłem pewien czy to wykonalne w domowych warunkach itp.
To wzbogacenie mieszanki daje odczuwalnie lepszy dół?
Motorynka '91-> BT50QT-9 '05 -> Knihgt 100/50 '99 -> DT 80 LC2 -> Senda R 70/50 '99 -> Honda Accord Aerodeck '96 -> BMW e34 525 TDS '95 -> Peugeot 205 '91 -> Renault 19 16v ph1 '91 -> Alfa Romeo 156 '00 i Suzuki RG 125 '91