Re: Maksymalna moc żarówki Senda EBS

#3
Przyklejam się do pytania . czyli żarówke 12v/55w można ze spokojem dac tak ?
Sprzedam Derbi Sende DRD RACING ! 2006r
Airsal 70 Racing
Wzmacniany wał
Wzmacniane łożyska
Wydech Conti Crx racing parts (super rezo)
Gaźnik 17,5 Dellorto

Sprzedam Plastron od KTM , Felge do Gpr ,sendy(nowsza buda),rs2

Re: Maksymalna moc żarówki Senda EBS

#6
mysle że 10w cala reszta nie weźnie, wiec coś tam zostaje... Aku moze nie bedzie sie ladowac zbyt szybko[bo prawie wcale] ale.. jesli instalacja dobra to nie bedzie w cale potrzebne, no chyba ze bedziesz robic dyskoteke na zgaszonym silniku[tak sobie teraz wyobrazilem jakies zgranie z muzyką przelaczania dlugie/zwykle, stop i migacze :E ], jeśli aku nie bedzie mialo kiedy sie rozladowac[czyli nie mozemy pobierac wiecej pradu niz produkuje moto] to nie wiem po co je ladowac... Aku jest po to by nadmiar mocy z zestawu iskrownik/magneto odebrać, bo jeśli wyprodukujemy 65w mocy, a światła itd zabiorą 30, to bez aku zostaje nam 35w wyprodukowanego prądu który gdzieś musi uciec - do aku ktory oddaje w formie ciepla gdy jest pelny... nic mu sie nie dzieje, nie przeladowywuje sie, dopuki napiecie nie bedzie zbyt duze.. Jeśli go nie bedzie - dostaje po łbie i regulator, i cdi, i sam zestaw iskrownik/magneto... Przez to moze utracic/zmienic sie pole magnetyczne kola magnesowego[przesunac lub obrocic bieguny, albo calkiem stracic swoje wlasciwosci]

Nie mamy rozrusznika, wiec nie zalezy nam na tym by akumulator byl caly czas pelny... Po prostu nie mozna dopuscic do tego by instalacja pobierala[stale, w warunkach normalnej jazdy] wiecej prądu niż produkuje moto bo rozladujemy aku do zera - co przy kwasowym nic nie zmieni, ale w moto z reguly są żelowe ktore zostaja uszkodzone w momencie rozladowania do zera... zreszta wszystko idzie wyliczyc, ale jesli lampa tyl weznie do 5 watt, to lekko ponad godzina jazdy napelni standardowy aku 6ah... A po to swiatla sie "sciemniaja" gdy masz niskie obroty by nie rzladowywac akumulatora - mogly by isc na pelnym, kosztem pradu z aku... w jakiejs trasie nie robi to problemu, ale jesli podczas godziny jazdy zatrzymalibysmy sie 20 razy na swiatlach..aku dostal by w pi... bo juz przy 10 zatrzymaniu bylby pusty[nie bylo czasu naladowac]
Za ten post autor dadexix otrzymał podziękowania (total 2):
Feldark (3 lis 2013, o 13:31) • Kamor (23 mar 2014, o 16:04)
"Jak to mam napisać, jak to mam nawinąć.
By z lekkością kielona, wyraźić myśli milion?"

Re: Maksymalna moc żarówki Senda EBS

#7
Leci + :D
Konkretna wypowiedź, teraz wiem dlaczego w sendzie na niskich się mnie świeca (wiem o tym, że mniej prądu się produkuje :D) ale zastanawiało mnie dlaczego u kolegi w chińczyku pełną mocą lecą cały czas, przynajmniej uzyskałem odpowiedź :)
Z aku to leci prąd tylko na kierunki/stop i licznik, jak mi się kabel ukręcił od aku to prądnica już nie nadążała i na liczniku było ledwo co widać szczególnie jak kierunek włączyłem :D
Także aku powinno być naładowane.