LINKI KODUJEMY W BBCODE URL !
Niestosowanie bbcode wiążę się z przeniesieniem tematu do kosza, bez wcześniejszego upomnienia

Kod: Zaznacz cały

[URL]LINK[/URL]

Jak odblokować Derbi sende - KROK PO KROKU

#1
Witam chciałbym wam pokazać jak zdejmować blokady w tłumiku.

Pierwsza blokada to zwężka znajdująca się od strony wejścia tłumika do cylindra, powoduje ona to że nasz motor bardziej się dławi a spowodowane jest to mniejszym przepływem spalin.
Zwężkę należy rozwiercić lub całkowicie wyciąć.
Obrazek

Następną blokadą jest katalizator w gruszce.

Rozcinamy wydech w miejscu spawów na gruszce, znajduje się tam katalizator którego wycinamy po czym można już zespawać wydech.
Obrazek
Kolejna blokada to blokada w końcówce tłumika.

Rozcinamy końcówkę od strony wylotowej przy samym końcu.
Blokada jest lekko przyspawana a z racji że nie rozetniemy spawów w końcówce, staramy się ją wypchnąć. Spawy w 100% powinny puścić.
Obrazek
Obrazek
Po zdjęciu tych blokad moja senda wyciąga 95 km/h.

Za wszystkie szkody spowodowane ściąganiem tych blokad nie odpowiadam.
Robicie to na własną odpowiedzialność
# Jak odblokować wydech w Derbi Senda / Gilera SMT RCR - szczegółowy poradnik
odblokowanie-wydechu-gilera-rcr-senda-t14338.html
Ostatnio edytowny przez 7 mK.; łącznie edytowany 18 razy
Za ten post autor otrzymał podziękowania od:
KASKADER (14 kwie 2011, o 16:54) • Kiju (15 maja 2011, o 15:51) • Hero (1 sie 2011, o 16:40) • StoneR (9 sie 2011, o 19:14) • donfaziczek (16 lut 2014, o 09:24) • MrBlackHawk (7 lip 2015, o 02:43) • MonsterBlood (18 wrz 2016, o 15:48)

Re: Poradnik jak odblokować wydech.

#2
Dobry poradnik - przyklejam

Od siebie dodam że można też znaleźć taką blokadę jak ta rurka zakłócająca przelot spalin:
Obrazek


A drugą blokadą znajdującą się w każdej sendzie są 3 rurki od filtra powietrza znajdujące sie pod siedzeniem.
Obrazek
Po wyciągnięciu ich trzeba sie liczyć z wymianą dyszy głównej z oryginalnej (53) na 75.
A jeśli mieszanka będzie uboga w powietrze to można wywiercić sobie dziurki w pokrywie/puszce filtra
Ostatnio edytowny przez 1 mK.; łącznie edytowany 22 razy
Za ten post autor otrzymał podziękowania od:
Kiju (15 maja 2011, o 15:51)

Re: Poradnik jak odblokować wydech.

#3
Dobry poradnik - przyklejam

Od siebie dodam że można też znaleźć taką blokadę jak ta rurka zakłócająca przelot spalin:

A drugą blokadą znajdującą się w każdej sendzie są 3 rurki od filtra powietrza znajdujące sie pod siedzeniem.
Po wyciągnięciu ich trzeba sie liczyć z wymianą dyszy głównej z oryginalnej (53) na 75.
A jeśli mieszanka będzie uboga w powietrze to można wywiercić sobie dziurki w pokrywie/puszce filtra
One same wyjdą czy trzeba je wyciąć? :D
Za ten post autor otrzymał podziękowania od:
Kiju (15 maja 2011, o 15:50)

Re: Poradnik jak odblokować wydech.

#4
te trzy rułeczki są przyklejone klejem, nie trzeba ich wycinac, da sie je "wyrwać"


Nie ma tam żadnego kleju :P
One są tam po prostu wciśnięte i tak jak powiedziałeś da się je ''wyrwać'' (ale ciężko się je wkłada :) )
Hubert


u mnie tak było, moze ktoś je podkleił :)
Serwis i naprawa motorowerów
m.in Derbi! Szlify cylindrów,tuning silnika, remonty, naprawa instalacji elektrycznej! Od wymiany świecy po remont całego motora!
Śląsk Cieszyński, Zebrzydowice
GG. 9083189. tel.798 053 497
w sprawach forum pisac na PW

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... a_R/116580
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tutoriale & poradniki”