Honda NSR 125, 2 strona Film

Siema.
Stało się, postanowiłem sprzedać swoją derbi bo już frajda z jazdy w terenie i po drogach była, chciałem się przesiąść na coś szybszego (oczywiście bez przesady) i postanowiłem kupić od kolegi Honde NSR 125.
Dokładnie nie pamiętam roku ponieważ, aktualnie jestem za granicą i motorek stoi w garażu i czeka na mój powrót.
I oczywiście jak to ja musiałem się w jakieś g***o wpakować, mówili mi, że motor grzeje się po jakimś czasie bo jest nowy tłok, no ok ja jestem trochę zielony i uwierzyłem, a po przejechaniu 2km motor już mi się zagotował no to stanąłem na bok i odczekałem żeby ostygł kiedy już ostygł pojechałem dalej i po chwili znowu się zagotował nie wiem czego to jest przyczyna, jak wrócę do Polski to przeczyszczę chłodnice może jest za mały przelot i dla tego się gotuje, termostat już wywaliłem i okazało się, że dalej się gotuje, więc zostaje mi tylko przeczyścić chłodnicę może kamień w niej siedzi, a jak to nie pomoże to dam do mechanika chyba, że ktoś z użytkowników forum pomoże mi ten problem rozwiązać. :)
A w końcu dam wam 2 zdjęcia które posiadam.

Jak wrócę do Polski będzie ich na 100% więcej. :)
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, o 11:18 przez Pazzi96, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomogłeś ? Odwdzięczę się "+"
MOJA BYŁA
MOJA TERAŹNIEJSZA NSR

Re: Honda NSR 125

Fajne malowanie. To chyba jedna ze starszych Nsr'ek ? Ładnie takie cudo ciągnie?
Części silnikowe, wydechy, plastiki itp. pisać na pw o daną część)

Crossiarz pisze:Fajne malowanie. To chyba jedna ze starszych Nsr'ek ? Ładnie takie cudo ciągnie?
Tak to malowanie jest nietypowe, a poprzedni właściciel mówił, że leciał nią 160 ja jak narazie 100
MOJA BYŁA
MOJA TERAŹNIEJSZA NSR

To jest JC20, pierwsza NSR. Wcześniej było tylko NS.. Te JC20, na które mówią 'krowie oczy' zawsze mi sie podobały ;)

A co do malowania to właśnie ja często widziałem takie na tych starych NSR'ach, jak jeszcze je oglądałem na allegro.