Re: Gaźnik!

#2
Lepsze chłodzenie silnika i delikatnie wieksze spalanie. Do serii 17,5 to wystarczająco, kiedyś seryjnie były 14 i było ok, w skuterach nawet 12;)
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku
Przyszedł pan doktór - co jest motóreczku?
A boli mnie wspornik i swędzi mnie rura

I gaźnik mam chory i klepią zawory:D
DERBI SENDA R,MZ TS 250,SIMSON KR1,ROMET PEGAZ 750
,kinroad łoś...dawno i nie prawda:)

Re: Gaźnik!

#3
Ja od siebie dodać mogę że mam przy serii Dellorto PHBG 21 mm, przy dyszy głównej 80 i ustawieniu iglicy na środku bardzo dobrze współgra z serią, a jeździł i na starym silniku a teraz lata na nowym. Jak już zmieniać to na 19 mm, na pewno nie zaszkodzi :D

Re: Gaźnik!

#6
Nie wiem skąd to oburzenie ale według mnie wydawanie pieniędzy na zmianę z 14 na 17.5 mija się z celem, a jeździłem na 17.5 też. Większa gardziel większa moc, to logiczne ;)

Re: Gaźnik!

#7
Nie wiem skąd to oburzenie ale według mnie wydawanie pieniędzy na zmianę z 14 na 17.5 mija się z celem, a jeździłem na 17.5 też. Większa gardziel większa moc, to logiczne ;)
Czyli wg. Ciebie założenie np 28 także zwiększy moc? I tak bez końca? Nigdy w życiu, silnik zawsze pociągnie tyle mieszanki i powietrza ile będzie mu potrzeba, komora spalania jest ta sama, silnik ma jakieś granice ile można z niego wydusić. Przy 17,5 można wydusić prawie 100% z tego silnika, ew 19.. ale jak ma się liczyć ekonomia itd to i tak wybrałbym 17,5.
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku
Przyszedł pan doktór - co jest motóreczku?
A boli mnie wspornik i swędzi mnie rura

I gaźnik mam chory i klepią zawory:D
DERBI SENDA R,MZ TS 250,SIMSON KR1,ROMET PEGAZ 750
,kinroad łoś...dawno i nie prawda:)