E32 w longu by Martynka

#1
Hi, wprawdzie nie mam ostatnio czasu na nic poza pracą, ale wrzucę parę fotek mojego ostatniego wozidła. Jako, że lubię klasyki i mam dobre wcześniejsze doświadczenie z marką to padło tym razem na limo czyli E32 w wersji long.

Z wypasów jak na ponad 20 letnie auto jest całkiem dużo i wszystko oryginalne i sprawne czyli:
- pełna skóra z bawoła wodnego łącznie z boczkami, drzwi, schowkami, tunelem
- pełna elektryka i grzanie foteli
- roleta elektryczna tylnej szyby i boczne w drzwiach
- pakiet Hi-Fi ze wzmacniaczem i CD
- pakiet dodatkowego oświetlenia wnętrza
- klimatronik dwustrefowy
- domykanie elektryczne tylnej klapy
- czujniki parkowania tył i przód
- ABS
- kontrola trakcji
- szpera
- automat z 3 trybami pracy
i wiele innych.

Pod maska świadomy wybór czyli klasyka gatunku M30B35, auto teraz na zimówkach ale w związku z pogodą w weekend wrzuciłem na dzień letnie BBS, oczywiście również z fabrycznego katalogu wyposażenia dodatkowego E32.

A tak mi to wygląda:
Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



Mechanika już opanowana, w zasadzie poszło w nią jeszcze raz tyle co na zakup auta, zresztą znacie mnie, że nie uznaję półśrodków :D teraz tylko na wiosnę blacha i będzie cacy.
Za ten post autor Martynka otrzymał podziękowanie:
Davvid (5 lut 2014, o 07:04)

Re: E32 w longu by Martynka

#2
Jak dla mnie kozak i oczywiście dupa na propsie. Pytanie jak dużo trzeba by kupić coś w podobnym stanie?
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku
Przyszedł pan doktór - co jest motóreczku?
A boli mnie wspornik i swędzi mnie rura

I gaźnik mam chory i klepią zawory:D
DERBI SENDA R,MZ TS 250,SIMSON KR1,ROMET PEGAZ 750
,kinroad łoś...dawno i nie prawda:)

Re: E32 w longu by Martynka

#3
Będzie kozak jak założę nowe blachy bo widać już purchle z rdzy gdzieniegdzie, no i do tego leży już i czeka na wiosnę zestaw Eibach pro kit więc pójdzie parę centymetrów na dół, tylko mam malutki problem techniczny z tym bo auto ma samopoziomujący tył i jakoś muszę to nivo pogodzić z niższą zawiechą.

Co do kosztów, to około 15 tysi starczy na ładną sztukę. Jak chcesz po taniości to możesz wydać i 5 ale wtedy 10 wsadzisz w robotę. No i wersje przedłużane jak ta są trochę droższe bo longów jest mniej.

Re: E32 w longu by Martynka

#10
Dokładnie tak, nie chciałem V8 bo mam już dwie na placu, długo szukałem dobrej 3,5 litrowej 6 cylindrówki ale udało się. Miałem w planach jeszcze 5.0 V12 ale niestety same padaki znalazłem, nie wiedziałem, że można tak zapuścić silnik.

Re: E32 w longu by Martynka

#11
Mrrr e32 <3 Czarna podsufitka fajnie wygląda tutaj. Tylna roleta nie hałasuje podczas jazdy? Rodzice w e34 mieli elektryczną i strasznie hałasowała, bo nie ma w niej górnego mocowania. Czujniki parkowania chyba dokładane, bo mało estetycznie to wygląda i jeszcze mniej oryginalnie. Co do zawiasu nivo to wywal nivo i wsadź zwykłe amory, nivo sprzedaj i będzie malina. Shadow line jest, nera leci w czerń czy zostaje chrom? Do tego wszystkiego przydałoby sie BH na przód + dymione kierunki, marchewy średnio pasują do czarnych tylnych kierunków. Tak to fura na propsie. ;)

Co robiłeś z mechaniką, że musiałeś niby tyle wsadzić?
Motorynka '91-> BT50QT-9 '05 -> Knihgt 100/50 '99 -> DT 80 LC2 -> Senda R 70/50 '99 -> Honda Accord Aerodeck '96 -> BMW e34 525 TDS '95 -> Peugeot 205 '91 -> Renault 19 16v ph1 '91 -> Alfa Romeo 156 '00 i Suzuki RG 125 '91

Re: E32 w longu by Martynka

#13
PaveleK_ pisze:Mrrr e32 <3 Czarna podsufitka fajnie wygląda tutaj. Tylna roleta nie hałasuje podczas jazdy? Rodzice w e34 mieli elektryczną i strasznie hałasowała, bo nie ma w niej górnego mocowania.
Roleta nie hałasuje, może mieli źle wyregulowaną, albo standardowo wytarte ramiona na zawiasach.

PaveleK_ pisze: Czujniki parkowania chyba dokładane, bo mało estetycznie to wygląda i jeszcze mniej oryginalnie.
Jesteś w błędzie i jeszcze mniej wiesz o E32 ;) to było pierwsze limo w historii z taką opcją wyposażenia.
PDC jest oryginalne, zawarte w VIN mojego auta pod pozycją "S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC)" po prostu zderzak jest obtarty ( zresztą od wczoraj jest nowy :) a szukałem go 3 miesiące bo nie łatwo o taki pod czujniki gdyż jest inna belka a mało ich było z takim wyposażeniem)
Zresztą jak zobaczysz foty wnętrza mojego auta to na drewnie ponad lewarkiem z automatu masz dwa zielone przyciski, jeden z kontroli trakcji i drugi z czujników parkowania właśnie.
A tutaj masz do porównania z ogłoszenia sądząc po zderzaku z jakiejś 750 również oryginał http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-komple ... 4hFDX.html

PaveleK_ pisze: Co do zawiasu nivo to wywal nivo i wsadź zwykłe amory, nivo sprzedaj i będzie malina.
Nie ma takiej opcji, nivo zostaje, przy aucie które ma ponad 5 metrów a którym jeżdżę na co dzień musi być bo w zależności czy jadę sam czy w 5 osób i bagaże dla zwykłej zawiechy robi to dużą różnicę.

PaveleK_ pisze:Shadow line jest, nera leci w czerń czy zostaje chrom? Do tego wszystkiego przydałoby sie BH na przód + dymione kierunki, marchewy średnio pasują do czarnych tylnych kierunków.
Shadow jest ori zgodnie z VINem, kupiłem go na BH i dymionych + czarna nerka, wszystko poszło do kosza i założyłem celowo marchewki, chrom i ori hele. Tyne lampy już przepolerowane na orginał. To nie E30/E34 tylko ładna limo. Nie będę robił bandyty bo tego pełno jest i trochę się już przejadło. Co najwyżej delikatnie obniżę do letnich BBSów.


PaveleK_ pisze: Co robiłeś z mechaniką, że musiałeś niby tyle wsadzić?
Cały wydech, obie puchy i każda rurka, mocowanie, guma ( sprawdź sobie ceny oryginałów, zabijają, a środkowego w zamienniku nie robią wcale).
Cały układ chłodzenia, wisko, termostat, chłodnica.
Cały układ hamulcowy, tarcze i klocki i regeneracja zacisków.
Cały układ kierowniczy, kompletny servotronik, drążki.
Zawieszenie, tuleje i wahacze.
Cały klimatronik, moduł, czujniki, panel z AUC, elektrozawory, pompa, czujnik smrodu od AUC

Nie mówię o pierdołach bo ich też było dużo. Ogólnie jak coś jest to musi działać i działa wszystko. A ja lubię jak jest nowe, sprawne i pewne, nie lubię druciarstwa więc jak widzę to od razu idzie wszystko do kosza.

iktorn pisze:Ależ w tym się musi siedzieć :rolleyes:
Dzięki Iktorn :) No jest wygodnie, i z tyłu można się ganiać :)
Za ten post autor Martynka otrzymał podziękowanie:
Hubert (12 lut 2014, o 08:10)

Re: E32 w longu by Martynka

#15
Co do tyłu masz rację, choć to ponad 5 metrowe limo to nadaje jej lekkość cupety, drugiego takiego nie było. :D


@PaveleK_ tak wyglądał w pełnym black'u
Obrazek


nuda.... teraz jest lepiej:
Obrazek



a z wyposażenia z ciekawych rzeczy przypomniało mi się jeszcze :
- czujnik smrodu który sam zamyka obieg powietrza jak czuje spaliny ( autobus przed Tobą czy inny śmierdziuch )
- mycie intensywne szyb ( osobny zbiornik na płyn do szyb - spryskiwanie normalne i osobny na koncentrat - mycie intensywne )
- tempomat z pamięcią prędkości
- postojowa wentylacja
- servotronik czyli wspomaganie w którym przy dużej prędkości robi się sztywno na kierze a przy parkowaniu obracasz paluszkiem

i pewno tysiąc jeszcze innych rzeczy do których się przyzwyczaiłem że są więc nie pamiętam.

Ogólnie zakochałem się w tym aucie :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne pojazdy”