Pochwal się swoim Derbi Senda SM na facebook'u!
http://www.facebook.com/SendaPL

opis+zdjęcie

Re: DRD PROject custom by eMCZe

#271
Juz postanowiono, będzie markowe vhst ale nie mogę nigdzie znaleźć bo wszędzie brak w magazynie. W najgorszym wypadku będzie więc chwilowo jakieś firmowe pwk, raczej nie idę w gaźniku w taniosc.

Miałeś się odezwać w sprawie ściągacza.

EDIT:

Gaźnik zamówiony, ładne cudeńko oczywiście z płaska przepustnicy :-)

Re: DRD PROject custom by eMCZe

#272
I jaki zamówiłeś vhst czy pwk ? :D
Chiński quad 110 >>> Gilera runner 02r 70 sport (4000 km) >>> Derbi senda x-treme 06r (2500 km) >>> Yamaha aerox 06r (2000 km) >>> Yamaha Aerox 05r 70 (2000 km) >>> Kawasaki kx 125 04r

Re: DRD PROject custom by eMCZe

#273
W zasadzie to PWK bo ma power jet'a ale z drugiej strony ma tak jak w VHST płaska przepustnice która mniej ogranicza przepływ mieszanki. Zobaczymy jak to jeździ, powinien być w piątek u mnie ale jeszcze trochę mi zostało do składania w silniku a wprawdzie siedzę co dzień w garazu ale raczej zarabiając na moje części :-)

Re: DRD PROject custom by eMCZe

#275
Ten silniczek to będzie żyletaaa !! :D
Garaż:
Suzuki Dr-z 400 E
Yamaha Neos
WSK 125 M06
Suzuki DR-Z 400 S
MZ 150es Trophy
SHL M17 Gazela1969
NSU Quick 1939
Simson Schwalbe 1986
Honda CB 750
2 x Komar 3
Komar Sztywniak :3

Re: DRD PROject custom by eMCZe

#276
No takie jest właśnie założenie, ma być żyleta... i to ostra, taka brzytwa :lol:

a co byście powiedzieli gdybym w ramach niespodzianki zamówił zamiast 24 gaźnik 28 mm ?? :D
czy by to coś dało .... oprócz wiru w baku :lol:

Re: DRD PROject custom by eMCZe

#279
Blackdeath pisze:Napewno lepsze spalanie :D Ale ja bym sie tym nie martwił skoro ma byc żyleta to na maksa, kase na paliwo masz napewno :D
a mocy dużo więcej ?? no nie wiem z tą kasą czy wyrobię

Alex pisze:Skoro tak jak pisałeś senda jest ci potrzebna do dojazdów to mi by się nie widziało tankować jej co jeden wyjazd :D
o, o właśnie to...


Skończyłem właśnie porting jednego karteru ale nie wiem czy chcecie żeby Was męczyć fotkami zanim nie będzie na gotowo

EDIT: a zresztą , macie fotki i się z nimi męczcie :P

oto odsłonięty kanał w cylindrze
[ Link do obrazka ]

i dla porównania fotka przed i po
[ Link do obrazka ]
[ Link do obrazka ]

a na koniec kartery złożone do kupy, żeby było widać ile materiału zebrałem
[ Link do obrazka ]


jutro porting drugiego karteru i flow całej skrzyni korbowej.

Re: DRD PROject custom by eMCZe

#283
W przypadku karterow porting robimy w ramach poprawy przepływu mieszanki. Jeżeli kanał w cylindrze ma powierzchnię 3,5 cm² a po przystawieniu karterow zmniejsza się do 1,5cm² to wtedy utrudnia napełnianie się cylindra i tym samym wydech. To tak jakbyś w skrócie do dużego cylindra założył malutki gazniczek bo efekt jest ten sam

Re: DRD PROject custom by eMCZe

#285
Woncu odzyskałem neta! :D no i widze fajnu Upek :D ładnie zebrałeś tego :) a co do gaznika bym wzial 26 jak tak mowisz rozwiazanie miedzy 24 a 28 :P a co to jest, ale dokladnie flow? wypolerowanie ?
->Moja Derbi Senda DRD Racing<-
[/url]
Pomogłem? daj "+"
Zablokowany

Wróć do „Derbi Senda SM”