Re: Dlaczego Derbi.

#2
Szukałem Jakiegoś Enduro z silnikiem do którego można dostać łatwo części, Honda HM odpadała bo nie miałem tyle Kasy, Rieju i Pegout mi się nie podobają, więc zostało derbi :)
Serwis i naprawa motorowerów
m.in Derbi! Szlify cylindrów,tuning silnika, remonty, naprawa instalacji elektrycznej! Od wymiany świecy po remont całego motora!
Śląsk Cieszyński, Zebrzydowice
GG. 9083189. tel.798 053 497
w sprawach forum pisac na PW

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... a_R/116580

Re: Dlaczego Derbi.

#3
Początkowo szukałem Dt80, nawet byłem oglądać 2 takowe lecz okazały się felerne.
Później szukałem DT50 (z racji tego, że nie wiedziałem jak wygląda sprawa z przeglądami 80-tek, wolałem mieć pewną 50-tke którą zawsze sprzedam i nie będę miał problemów.) Niestety w mojej okolicy nie było nic ciekawego. Aż raz natknąłem się na Sende R w naprawdę bardzo dobrym stanie ( uważam nawet, że w tym czasie była to najładniejsza ''R'' na allegro). Co prawda kosztowała 4200 i stała 120km ode mnie, ale mimo to zdecydowałem się ją kupić za 4000zł (oczywiście wcześniej dużo czytałem o sendach i uzbierałem jakąś wiedzę na temat tych motorków, dlatego też wybór padł na Derbi.)

Re: Dlaczego Derbi.

#4
Dlaczego senda? Od dawna byłem zajarany w derbi gdy tylko zrobiłem kartę zaczeły się poszukiwania po 3 tygodniach znalazłem w końcu ta jedyna stała w radomsku około 160km ode mnie ale warto było po nią jechać:)

Re: Dlaczego Derbi.

#5
Hmmm u mnie dlatego, ze ogólnie szukałem jakiegoś supermoto, dt bądź sendę, ale jakoś wyszło tak, że sendy stoją ciut taniej więc zakupiłem Derbiaka. Ale bardzo się z tego ciesze i wg nie żałuję: ) Pojechałem po sende do Garwolina(jakieś 300 km ode mnie)(była całą zardzewiała wraz z cylindrem, każdą śrubką itd.., ciężko było ją odpalić, cała elektryka nie działała a z wężyków kapał jej olej;|| ) więc jak ją tylko zobaczyłem to podziękowałem i wyszedłem. W drodze powrotnej do domu na allegro znalazłem tą jedyną]:-> 2 lata młodszą, w 100 razy lepszym stanie, zarejestrowaną i zablokowana i w tej samej kasie:))

Re: Dlaczego Derbi.

#6
Miała być pośrednia aprilia rs 50. Ale jak pokazałem tacie derbi gpr (które nawiasem mówiąc od kiedy je zobaczyłem stało się moim marzeniem do 50cc :D) to powiedział że woli mi dołożyć jeszcze tysiąc i żebym jeździł gpr'em a nie starszą (i wg niego okropną) rs'ką. Poza tym że jest to moim zdaniem najładniejszy motor 50cc wszechczasów to jest też technicznie najlepszy (na równi z nową rs'ką). Widelec USD 41mm, radialnie mocowany czterotłoczkowy zacisk, aluminiowa rama benelli, tarcza przód 300mm, przewody hamulcowe w stalowym oplocie czegóż chcieć więcej najwyższa półka. Bardzo dobre wykonanie, może jedynie jakość plastików nie jest najlepsza (przekręcające się w nich gwinty), ale przynajmniej nie ma sporych dziur między owiewką a ramą i innych niedociągnięć. Do tego bezkompromisowa pozycja, podnóżki wysoko i z tyłu, rączki kierownicy umieszczone pod półką, twarda kanapa. Nie dla każdego zaleta, ale zejście na kolano to kwestia dwóch zakrętów i nieco większej odwagi jeśli jest się początkującym bo adrenalina wtedy mocno buzuje :D. Mocny silnik jak na 50cc, wytrzymały, można spokojnie wbijać biegi bez sprzęgła. Cud miód malina :D. Ciężka, łamliwa tzr się umywa. Nawet w tamtym roku kolega chciał kupić tzr. Wydawało się że na nic się zdadzą moje namowy na gpr. Był w nią zapatrzony, lubił ogólnie yamahę. Obejrzał 2, obie miały problemy ze skrzyniami. W końcu pojechał obejrzeć trzecią. Przejechał się trochę po czym zobaczył że gościu ma też na sprzedaż gpr nude z 2007 i zapytał się czy może się przejechać. Mówi że jak tylko wbił 1 bieg wiedział co wybierze. Inna jazda, więcej mocy, lepsza skrzynia. Potem mi dziękował że go namawiałem na gpr'a :D.

Re: Dlaczego Derbi.

#7
Moja przygoda z senda to raczej czysty przypadek gdyz mialem rieju crossa za 1700zl ale kiedys powiedzial " nie odpale" i wszystkie proby odpalania nie powodzily sie to postanowilem kupic cos nowego. siedzialem na allegro ze 2 tygodnie az tu patrze senda z 2008 za 4000 zl z przebiegiem 7tys km. dzwonie do goscia i pytam sie czy wszystko z nia ok, mowi ze ok tylko ze papiery od niej bedzie mial za 2-3 tygodnie bo ja z francji sprowadzil z ubezpieczalni, postanowilem zaryzykowac i pojechac ja poogladac do bedzina.po przyjedzie okazalo sie ze nie ma sie do czego przyczepic wiec kupilem, na papiery czekalem 2 tygodnie. gdy juz mialem Derbi chcialem miec crossa (jakos bardziej wole teren niz asfalt) to zakupilem kola 18 i 21 cali z Derbi R. jak narazie jestem bardzo zadowolny z Sendy i wiem ze jak zdam prawko na motory to nastepny motorek bedzie tez senda ale 125cm3. NIE MOGE NIC ZLEGO POWIEDZIEC O SENDZIE

Re: Dlaczego Derbi.

#9
No ja miałem kupować coś pokroju TZR, albo RS, ale ostatecznie pomyślałem że w ogóle nie praktyczny byłby to sprzęt, i w ogóle średnio wygląda ścig pierdziawa, a że sendy są po prostu najładniejsze no to szukałem sendy. Dopuszczałem inne możliwości miałem jechać po aprilie mx, ale wyszło jakoś że na nią się nie zdecydowałem i nawet nie pojechałem, a że 20 km od domu znalazłem piękną DRD no to jest. Szkoda że miałem gówniane pojęcie na temat tych sprzętów to kupiłem jaki był, nie był najgorszy ale też stanem swoim nie grzeszył jak to wyszło w przyszłości, a teraz to mogę wam każdą sende przeanalizować bo dużo się oczytałem no i jakby co to służę pomocą w sprawie lokalizacji podejrzanych przekładek części albo składaków :D

Re: Dlaczego Derbi.

#11
Przez parę dni oglądałem i jeździłem na różnych motorach. DT, ale nie kupiłem bo przebieg był nie pewny (predkościomierz nie chodził), Rieju, stara GPR'ka (obydwa motorki oglądałem u jednego kolesia który sprowadzał moto, nie kupiłem bo gprka była stara - 2001rok a rieju bardzo wysoki przebieg - 19tys). Następnie oglądałem Peugeota XPS ale stan był masakra... w baku pływała trawa. Później oglądałem kolejne XPS i właściwie byłem na niego zdecydowany ale zanim przyjechałem z kasą, moto zostało sprzedane. Wreszcie natrafiłem na SMT, stan wizualny nie najlepszy lakier malowany sprayem, brak kierunkowskazów i lampy z tyłu, naderwana klamka sprzęgła, no ale w końcu się zdecydowałem. 7500tyś przebiegu 2008rok i kupiłem za 4200zł, fakt stan wizualny słaby ale silnik chodził b.ładnie, zrobiłem 2500km i dalej chodzi dobrze.
[ Link do obrazka ]

Re: Dlaczego Derbi.

#13
Dlaczego kupiłem derbi ?? Po pierwsze senda jest najładniejsza z pośród innych supermoto, po 2 czytałem trochę o silnikach am6 i derbi i derbi wychodzą dużo lepiej!!! Sporo jest części tuningowych. I stało się Kupiłem sende i nie żałuje, wręcz przeciwnie jestem bardzo z tego dumny ze jeżdżę senda;]
Derbi Senda Hebo Manston 80 Prodzekt xD

Re: Dlaczego Derbi.

#14
Ja szukałem kompromisu pomiędzy wyjeżdżanie z przed domu po dużych dziurach, a jazdą po gładkich asfaltach do szkoły. Zobaczyłem, że istnieje coś takiego jak SM - wybór był prosty. Został tylko wybór marki... Yamaha - rekomendowana marka, lecz droga. Peugeot - mało tego na allegro. Rieju - również nie zasypywały allegro swoimi ofertami. Gilerka? - mało brakowało i teraz latałbym jedną z nich, byłem umówiony z dwoma sprzedawcami w jednym dniu - najpierw sprzedawca derbi, następnie gilerka. Wybór padł na Sendę bo byłą dobrze utrzymana i miała kopa. Ciągle w głowie latały mi przecinaki, a mianowicie RS'a, TZR'ka i GRP, chyba jak każdemu z nas. Mają niebanalny wygląd i można poczuć poprzez ułożenie bikera adrenalinę w krwi.
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ]
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ]

Re: Dlaczego Derbi.

#15
A ja powiem w największym skrócie jaki w tym temacie jest. U mnie sytuacja wyglądała wręcz dokładnie jak u Polak'a. Tyle , że mi sende przywieźli spod warszawy i kupiłem ją mówiąc w ciemno.. co prawda mogłem zrezygnować,ale zapłaciłem wcześniej 500zł zaliczki. Tylko tym się cała ta sytuacja różni. W sumie śmiesznie , że ktoś jednak miał identyczną sytuacje ze mną ; p
Pomogłem?Odwdzięcz się ; )
cron