Re: Derbi

#2
No to krótki wyklad :D
-ebe I Ebs to to samo. Bardzo Dobre Silniki, Nie do zarżnięcia. mój Ebs dobił do prawie 40 000 Km i skrzynia była Ok. Znajdziesz bardzo dużo części do niego. Ogólnie bardzo tobie go polecam :)

-D50b0 to silnik montowany od 2006 roku, ma wydajniejszy układ chłodzenia. Trochę mniej części zamiennych. Szybko odchodzi z niego farba, wiem bo mam taki z 2008 i juz po brzegach farba odłazi :gwizd: i co tam jeszcze, no moim zdaniem lepszy jest Ebs.
Jeśli znajdziesz Ebs Z przebiegiem do 20 000 to go bierz. Na prawdę mocny i niezniszczalny silnik, wiele osób z forum ci go poleci ;)
Motorynka Pony M2 ---> Chiński cross 125 ---> Chiński cross 125 & Romet Ogar 200 ---> Derbi Senda R 70 & Aerox 50
AEROX aerox-black-blue-by-vito-t25951.html

Re: Derbi

#3
Farba to chyba tylko u cb odchodzi :) Bo ja mam i widziałem kilka zmeczonych i farby była ok :)
Dla mnie d50b0 lepszy bo chlodzenie idze przez silnik. A tak naprawde to jezdzilem duzo na jednym i drugim i nie ma zadnej roznicy :) 2 są bardzo podobne . jedynie cześci. ale wcale do d50b0 nie ma mniej cześci :) Polecam oba dla mnie lepsze niz am6 i to duuuuzo
->Moja Derbi Senda DRD Racing<-
[/url]
Pomogłem? daj "+"

Re: Derbi

#4
No to krótki wyklad :D
-ebe I Ebs to to samo. Bardzo Dobre Silniki, Nie do zarżnięcia. mój Ebs dobił do prawie 40 000 Km i skrzynia była Ok. Znajdziesz bardzo dużo części do niego. Ogólnie bardzo tobie go polecam :)

-D50b0 to silnik montowany od 2006 roku, ma wydajniejszy układ chłodzenia. Trochę mniej części zamiennych. Szybko odchodzi z niego farba, wiem bo mam taki z 2008 i juz po brzegach farba odłazi :gwizd: i co tam jeszcze, no moim zdaniem lepszy jest Ebs.
Jeśli znajdziesz Ebs Z przebiegiem do 20 000 to go bierz. Na prawdę mocny i niezniszczalny silnik, wiele osób z forum ci go poleci ;)
co do trwałości nie można mówić ze ty masz 40k to inny ebs 40k zrobi D%)bo tez zrobi zależy jak jeździsz jakich olejów używasz itd inaczej będzie wyglądać silnik po 10k który był katowany a inaczej który był jeżdżony spokojnie inaczej używany na trasach a inaczej na krótkich odcinkach na to nie ma definicji
jeszcze jedna róznica nowe silniki mają wiekszy gazior
farba nie odchodzi to chyba tylko ciebie sam ma taki silnik i miód malina lata
a co do tego jaki silnik brac jeżeli to ma być full seria to bym brał najnowszy ze wzgledu na gazior skrzynia kwestia tego na czym ci zależy w tym nowszym jest szybsza ale za to mniej precyzyjna
ale podstawowym kryterium przy zakupie 2t powinein być oólny stan motocykla z naciskiem na kompresje
Pomogłem daj "+"

Re: Derbi

#6
tak to prawda mi tez odchodzi farba pod silnikiem i wg brzydko to wyglada :?
Wiem poprzedni właściciel użytkował ją 2 tygodnie i stwierdził że nie chce mu się jeździć i rok czasu stała w garażu bez odpalania sam musiałem ją wyciągać z jego rupieci i dopaliła za 1 kopniakiem
cron