Derbi Senda X-Race 2008

#1
Cześć
Na forum siedzę już długo, ale wcześniej nie było się czym chwalić xD
Derbi nie był w ogóle tuningowany, a jedyne co zrobił poprzedni właściciel to wymiana tarcz sprzęgłowych i napędu + zadbanie o ładny wygląd.
Według mnie była to super okazja i idealna baza pod projekt :) W motorku zalany jest Motul 10W40, a jak skończy się olej w zbiorniku to zacznę lać Castrol Racing 2t (chyba że ktoś poleci coś innego)
Przy oględzinach wyszło kilka rzeczy do poprawy, ale i tak w końcu trafił na przyczepkę [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] W domu wziąłem się za poprawienie wspominanych wad.Na pierwszy ogień poszedł błotnik, ponieważ jakimś cudem zrobiła się w nim dziura. [ Link do obrazka ] Nowy błotnik póki co średnio pasuje, ale to powinno się niedługo zmienić [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ]
Zajrzyj do mojej Sendy :)
derbi-senda-x-race-2008-t35535.html

Re: Derbi Senda X-Treme 2008

#4
W międzyczasie przytrafiła mi się wymiana uszczelniaczy pompy wody [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ]
Trochę się bałem, że coś schrzaniłem, ale udało się :) Przy okazji sprawdziłem stan silnika :) [ Link do obrazka ] A po naprawie musiałem przejechać się tu i tam xD [ Link do obrazka ] W następnym tygodniu będzie trochę kosmetyki i zapowiadany lekki tuning.
Zajrzyj do mojej Sendy :)
derbi-senda-x-race-2008-t35535.html

Re: Derbi Senda X-Treme 2008

#5
Dzisiaj założyłem całkiem przyzwoity wydech. Seryjny zablokowany dyfuzor nie ma z nim szans, a jest nim...Malossi MHR replica. [ Link do obrazka ] Osiągi poprawiły się o jakieś 15km/h, pomimo seryjnego cylindra. Wiadomo, że od dołu jest teraz słabszy, ale górę ma nieziemską. Po mieście na luzie można się turlać na niskich obrotach, ale jak się odwinie manetkę, to aż się sama buzia cieszy xD No i dźwięk zmienił się na rasowe bzyczenie dwusuwa. Myślę, że dobrze zainwestowałem i będzie on idealny do dalszego tuningu. Podsumowując, bardzo polecam ^^
Pojawił się tylko jeden problem. Dyfuzor bardziej wystaje na bok i łatwo się poparzyć. Dlatego będę musiał dorobić osłonę i myślałem nad wykorzystaniem tej z seryjnego wydechu. [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Przy okazji sprawdziłem stan tłoka i cylindra [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Następny post będzie pewnie o zmianach w wyglądzie ;)
Ostatnio zmieniony 1 sie 2017, o 09:59 przez kordiks, łącznie zmieniany 1 raz.
Zajrzyj do mojej Sendy :)
derbi-senda-x-race-2008-t35535.html

Re: Derbi Senda X-Treme 2008

#10
kordiks pisze:
2 sie 2017, o 14:11
Na zablokowanym seryjnym wydechu było maksymalnie 85, ale na 6 mogłem jechać w granicach 60-85, także żadnego zamulania nie było. A z Malossi MHR replica jak wejdzie w rezo to wskazówka na liczniku pokazuje dwa zera ^^
No to ładnie... Ja mam 70 airsal sport, nowy tłok, korba, łożyska, dellorto 21 i max 92 wycisnąłem, co prawda zbiera się niesamowicie, ale jednak słychać i czuć, że ten seryjny wydech ją strasznie ogranicza :/
Pomogłem? Daj +, nie bądź żyła :D

Re: Derbi Senda X-Treme 2008

#13
Malossi MHR replica nie ma blokady xD Seryjny wydech jest zablokowany, dlatego miałem do wyboru albo go odblokować, albo kupić coś, co przyda się, jeśli zdecyduję się na dalszy tuning. Ogólnie odblokowanie seryjnego dyfuzora nie daje zbyt wiele, a z obecnego wydechu jestem mega zadowolony.

Wizualka pewnie się przeciągnie w czasie, za to prace z osłoną na dyfuzor idą w dobrym kierunku ;) Super, że ktoś tu w ogóle zagląda.
Zajrzyj do mojej Sendy :)
derbi-senda-x-race-2008-t35535.html

Re: Derbi Senda X-Treme 2008

#14
kordiks pisze:
3 sie 2017, o 11:39
Malossi MHR replica nie ma blokady xD Seryjny wydech jest zablokowany, dlatego miałem do wyboru albo go odblokować, albo kupić coś, co przyda się, jeśli zdecyduję się na dalszy tuning. Ogólnie odblokowanie seryjnego dyfuzora nie daje zbyt wiele, a z obecnego wydechu jestem mega zadowolony.

Wizualka pewnie się przeciągnie w czasie, za to prace z osłoną na dyfuzor idą w dobrym kierunku ;) Super, że ktoś tu w ogóle zagląda.
Zaglądamy, bo mamy nadzieje, że zrobisz z tego coś sensownego! Presja, haha! :D
Pomogłem? Daj +, nie bądź żyła :D

Re: Derbi Senda X-Treme 2008

#15
kordiks pisze:
3 sie 2017, o 11:39
Malossi MHR replica nie ma blokady xD Seryjny wydech jest zablokowany, dlatego miałem do wyboru albo go odblokować, albo kupić coś, co przyda się, jeśli zdecyduję się na dalszy tuning. Ogólnie odblokowanie seryjnego dyfuzora nie daje zbyt wiele, a z obecnego wydechu jestem mega zadowolony.

Wizualka pewnie się przeciągnie w czasie, za to prace z osłoną na dyfuzor idą w dobrym kierunku ;) Super, że ktoś tu w ogóle zagląda.
GP MHR Replica II ma homologację co oznacza,że ma w środku blokade . Na allegro też pisze tak :d . A wiesz może dlc na 6 mi go zamula ? Dać większą zębatkę ? mniejszą ? Malowałeś Dyfuzor ?