Derbi Senda R50 Bultaco Lobito LE 99/00r.

#1
Witam! Miałem przedstawić wam moją Sendę dopiero jak ją skończę na 100% lecz postanowiłem te ostatnie dociągnięcia zrobić razem z wami :)
Kupiłem ją najprawdopodobniej 5.09.10r. Jechałem po nią aż 299 km + 10 na błądzenie w górach bo Derbiak był w Szczytnej :D Powiem jedno warto było po niego jechać :)

Mechanika

-cylinder Airsal tech racing 80
-filtr powietrza Doppler
-gaźnik PWK 26mm z Power Jet
-Wał Top Racing STD
-Kompletny wydech Metrakit Thrower

Optyka
-Handbary Acerbis
-Manetki Harris (zmieniam na ProGripy 708 żółte)
-Wzmocnienie przedniego błotnika Acerbis
-Puszka n-gine na zbiorniczku z gazem :D Oczywiście polecona przez Roberta Kubice :)

Tak wyglądał jak go przywiozłem. Miał wszystkie plastiki zdjąłem je do czyszczenia, a migacze... Każdy był inny :P [ Link do obrazka ] Po paru tygodniach wyglądał już tak. Został pomalowany, dostał nowy filtr i został wyregulowany. Sprawdzone został płyny, dostał nowe klocki, został odetkany tłoczek z hamulca przedniego, układ został odpowietrzony i zalany nowym DOT'em.
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Przez zimę odpoczywał w garażu pod kocem, a w największe opady śniegu wyciągnięty na przejażdżkę.
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Po zimie zaliczyłem rozpoczęcie sezonu i sporo wypadów. Dałem również siedzenie do tapicera bo stare się rozlatywało.
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Niestety wkrótce po wymianie tarcz sprzęgła gdy motor chodził cudnie, zaczął strasznie kopcić przyczyną okazała się uszczelka pod głowicą, pech chciał że po wielokrotnych próbach dokręcania i dopasowywania bo również głowica się pociła, a nawet czasem tryskała płynem chłodniczym w sposób pełen gracji ukręciłem szpilkę :/ Pierwsza myśl to tylko szpilka lecz w motorze był uszkodzony simmering na wale i łożyska też miały luz (chyba wszystkie w silniku :D ) Nie mogłem też znaleźć pasującego króćca który zawsze gdy go miałem znikał z aukcji. Znalazłem go dopiero na gearparts lecz kosztował by mnie aż 200 zł z przesyłką, a żadnej rodziny w Niemczech nie mam. Po przeliczeniu kosztu remontu silnika wyszło mi 650 zł. Los chciał że na allegro za 700 zł stał silnik do derbi po remoncie z nowym wałem Top Racing STD od użytkownika KwiatekSM i tak kupiłem nowy silnik :P
[ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Nowy silnik sprawuje się super. Założyłem do niego osłonę magneta i dozownika ze starego silnika które pomalowałem farbą wysoko temperaturową pod kolor karterów oraz odłączyłem dozownik i włożyłem nową watę do tłumika.
[ Link do obrazka ] Aktualnie motor wygląda tak.
[ Link do obrazka ]
Dojdą do niego naklejki które już wybrałem i zostanie zmieniona przednia opona na taką jak z tyłu, albo obie na takie jak z przodu. To tyle dzięki komentujcie, oceniajcie, doradzajcie jestem ciekaw waszej opinii. Pozdrawiam Nikko.
Ostatnio edytowny przez 8 Nikko; łącznie edytowany 28 razy
[ Link do obrazka ] ```````````````````````````Typowy200sx

Re: Derbi Senda R50 Bultaco Lobito LE 99/00r.

#14
Niee, zostaw felgi całe czarne. :D Wtedy jest cud, miód i orzeszki. :D Polerowane ranty to nie to samo xd.
Motorynka '91-> BT50QT-9 '05 -> Knihgt 100/50 '99 -> DT 80 LC2 -> Senda R 70/50 '99 -> Honda Accord Aerodeck '96 -> BMW e34 525 TDS '95 -> Peugeot 205 '91 -> Renault 19 16v ph1 '91 -> Alfa Romeo 156 '00 i Suzuki RG 125 '91
cron