Pochwal się swoim Derbi Senda SM na facebook'u!
http://www.facebook.com/SendaPL

opis+zdjęcie

Derbi Senda DRD Limited by Sieniek!

#1
Siemanko! Pewnie część z Was kojarzy mnie z FB, aczkolwiek zawsze chciałem mieć temat na forum ale jakoś nigdy nie umiałem znaleźć na to czasu. :D Z racji, że są święta i mam chwile wolnego czasu postanowiłem to uczynić i przedstawić Wam moją Limitke, na dosyć obszernym secie. Senda pochodzi z 2005r, poprzedni właściciel ją bardzo mocno styrał co mnie zachęciło do zrobienia projektu, noi od tego właśnie się zaczęło. :evil: Początkowo Airsal Sport, Dellorto 19mm, Doublelayer i Yasuni Cross ML. Później sam nie kontrolowałem nowych zakupów, a lista części robiła się coraz to dłuższa. Aktualnie można powiedzieć że to końcówka projektu, aczkolwiek wpadnie jeszcze sporo innych części w międzyczasie. Zapraszam do pozostawienia opinii w komentarzach! :) [ Link do obrazka ] [ Link do obrazka ] Postanowiłem troche zmienić opis i dodać Set, bo podejrzewam że wiele osób o niego będzie pytać :D
Mechanika
-Cylinder Malossi MHR 80cc po portingu oraz strojeniu w Penek Garage
-Wał Top Racing High-Tech,
-Zapłon MVT Premium Digital Direct,
-Komplet łożysk FAG na cały silnik,
-Komplet uszczelniaczy Athena na cały silnik,
-Wydech SCR Corse Racingline, wypolerowany i odnowiony, z przebarwionymi spawami,
-2X Końcówka wydechu Leo Vince V6 Kevlar
-Łożysko korbowodu Prox,
-Okładziny sprzegłowe Metrakit Pro Race,
-Sprężyny sprzęgła Malossi MHR,
-Gaźnik Motoforce PWK 28mm,
-Króciec Malossi 360*,
-Zawór membranowy 4ściankowy Conti,
-Filtr powietrza Stage6 Doublelayer największy,
-Filtr paliwa Fast Flow,
-Świeca NGK BR10EIX,
-Akumulator Motoforce,
-Fajka NGK,
-Nowe zabezpieczenia zębatki,
-Klocki hamulcowe Malossi MHR,
-Wałek startera nożnego TEC,
-Komplet uszczelek pod silnik,
-Zębatka przód IGM 15z,
-Zębatka tył PBR 53z,
-Uszczelniacze lagów Athena,
-Nowe łożysko główki ramy oraz przedniego i tylnego koła,
-Wzmocniony łańcuch D.I.D,
-Opona przód Pirelli Diablo Rosso II 110/70-17,
-Opona tylna Pirelli Diablo Rosso II 140/70-17,
-Czujnik temperatury Koso,
-Czujnik stopu z Yamahy R1,
-Sensor prędkości Koso, 150cm,
-Nowa instalacja elektryczna,
-Flow i porting skrzyni korbowej oraz porting Cylindra oraz strojenie pod wydech,
-Dorobienie dolotu pod drugą końcówkę wydechu, Zmiany stylistyczne:
Stylistycznie:
-Kierownica Fatbar ProTaper Contour,
-Manetki ProTaper żółte,
-Gąbka kierownicy ProTaper,
-Rollgas SSP chrom,
-Przełączniki SSP chrom,
-Wieżyczki kierownicy Leoshi,
-Lusterko Stage6 czarne,
-Żarówka Revo Xenon,
-Lampa STR8 Mini Blackline,
-Przednie tarcze hamulcowe 300mm wykonywane na zamówienie z adapterami,
-Tylna tarcza wykonywana na zamówienie 240mm,
-Stopka boczna IGM,
-Okleina wykonana na zamówienie,
-Dekielki końcówek grawerowane, wykonane na zamówienie,
-Dźwignia hamulca tylnego Conti,
-Nakrętki na wentyle Malossi,
-Żółte przewody paliwowe,
-Przewody chłodnicze Motoforce,
-Mocowanie lusterka STR8,
-Pokrywa zapłonu TNT czarna,
-Cięgno ssania ręcznego oraz adapter pod gaźnik,
-Korek STR8 Carbon,
-Osłona pod silnik TNT,
-Kopka STR8,
-Dźwignia zmiany biegów TNT,
-Gumowe paski do lampy Polisport,
-Kierunkowskazy ledowe,
-Amortyzator Conti,
-Licznik Koso Cockpit,
-Termometr Stage6 biały,
-Licznik motogodzin Twenty,
-Nowy tylny błotnik,
-Nowe podnóżki+ chromowanie,
-Pokrycie chromem 2 półek z lagów,
-Chromowanie oraz odmalowanie wahacza,
-Nowa osłona łańcucha,
-Regeneracja obu końcówek Leo Vince V6, oklejanie kevlarem i polerowanie końcówek oraz naklejenie dekielków,
-Pompa Nissin pochodząca z Yamahy R1,
-Uchwyt dźwigni sprzęgła z Yamahy R1,
-Komplet klamek z Yamahy R1 andowowanych na złoto, wycinane na CNC na zamówienie,
-Chromowanie fragmentu ramy,
-Chromowanie górnej i dolnej części lagów oraz oklejenie środka carbonem,
-Wypolerowanie dźwigni zmiany biegów, obejmy wydechu, startera nożnego oraz dźwigni hamulca nożnego,
-Obicie siedzenia czarną skórą, skajem przypominającym carbon oraz przeszycie żółtymi nićmi,
-Malowanie 4 boczków, zadupka, rantów felg, osłony lampy, klapki z baku oraz osłon lagów na czarną perłe, lakier pochodzi z palety Porsche,
-Malowanie łańcucha, 3 zacisków, środka chłodnicy oraz środków felg na metaliczny żółty z palety Alfy Romeo,
-Malowanie napinaczy, chłodnicy, tylnego błotnika na czarny mat,
-Wyważanie felg, nakładanie nowych opon oraz regeneracja zacisków,
-Stojak Twenty,
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2015, o 12:07 przez Sieniek71, łącznie zmieniany 1 raz.
Za ten post autor Sieniek71 otrzymał podziękowania (total 2):
DAMIANOWSKY (5 kwie 2015, o 14:29) • szymon123 (7 kwie 2015, o 18:07)
MALOWANIE PROSZKOWE, CHROMOWANIE, ALUMINIZACJA PRÓŻNIOWA, ODNOWA WYDECHÓW, ZAPRASZAM!

Re: Derbi Senda DRD Limited by Sieniek!

#4
Za czasów poprzedniego właściciela, może zacytuje tekst z mojej strony odnośnie jego traktowania. ,,Derbi kupiłem w sierpniu 2 lata temu, w stanie gruz (łakomy kąsek dla cyganów Emotikon pacman ), aczkolwiek nie potrafiłem sobie z tego zdać sprawy z powodu mojej głupoty i napalenia. Na pokładzie był standardowy zestaw początkującego sendziarza- Airsal Sport 70cc. Dodatkowo był Rollgas SSP i Tec 17,5 w połączeniu z Doublelayerem oraz króćcem Top Racing. Na zdjęciach wyglądała okej, ale gdy się do niej podchodziło wyglądała tragicznie. Urwane mocowanie stopki, cieknące lagi, szumiące łożyska, błotnik z 11 dziurami, wahacz z dziurą na wylot, brak 4 na 6 gwintów w tylnym kole,chińska pompa hamulcowa z wyłamanym czujnikiem stopu, progi na tarczach, napęd wołający o pomstwe o nieba, krzywa kierownica, popękane plastiki, opona tylną była gładka jak dupsko niemowlaka, natomiast z przedniej co chwile schodziło powietrze. Kwestii instalacji elektrycznej do dziś nie mogę pojąć- była tak popierdolona że jedyne do czego sie nadawała to do przerobienia na sznurki do wieszania prania. Dodatkowo rzygała na wszystkie strony (jak jej właściciel po imprezie) olejem, a niedługo po zakupie urwała mi sie końcówka wydechu. Nie wiem jak mogłem kupić taki syf za takie pieniądze, pluje sobie w twarz do teraz ale z drugiej strony nie zmotywowałoby mnie nic na tyle żeby zrobić taki projekt. W każdym razie dopiero teraz możecie sobie uświadomić że to nie jest projekt, który był na zasadzie plug&play, a piździk który był zbudowany od podstaw. '' oraz pamiętna foteczka, na rękach byłech właściciela, gdyż mocowanie stopki tak jak wspomniałem było całe urwane :shock: [ Link do obrazka ]
MALOWANIE PROSZKOWE, CHROMOWANIE, ALUMINIZACJA PRÓŻNIOWA, ODNOWA WYDECHÓW, ZAPRASZAM!
cron