Witam
Mam pytanie związane z senda ponieważ kupiłem ja pol roku temu była strasznym mułem średnio się ją jechało z dnia na dzień jak była przepalana ogarnęła się ale od kupna obroty dochodziły do 8tyś i rezo uciekało tłumik wymieniłem na seryjny odblokowany ale nadal to samo cewko moduł na odblokowany i też to samo wymieniam membrane bo jest w średnim stanie ale zastanawia mnie czemu nie kręci wyższych obrotów filtr mam odblokowany gaźnik weber 17.5 dysza glowna 63 dysze założę 75 razem z membrana i nie wiem czy regulator napiecia może ma coś do tego nakłada za duże napięcie i nie da się przebić barierę 8tyś obrotów naczytalem się ze lewe powietrze itp ale silnik był rozłożony przez mechanika zaufanego nowe łożyska na wał zostały wrzucone i mówił że stan silnika jest super i nic by nie robił silnikowo tylko pytanie czy ktoś miał z tymi obrotami taki problem i jak to ogarnąć nie zależy mi na v maxie tylko żeby senda oddychała pełna piersią.