Derbi GPR 50R 70cc RACING

#1
Witam ;)
Już od dłuższego czasu przeglądam forum, czytam i czytam, oglądam Wasze sprzęty, aż w końcu postanowiłem, że też pokaże Swoją maszyne :]

Derbi GPR 50 z 2000 r. Kupiłem ją jakieś 3,5 mies. temu w dość dobrych pieniądzach ( tak przynajmniej mi się zdaje). Moto obecnie ma okolo 9,5k przebiegu. ;)
GPR full seria poprzedni właściciel powiedział, że jeszcze wydech jest w Niej zablokowany (niby żadnych spawów przy dyfuzorze nie ma, ale po 13 latach to myśle, że tam nic nie zostało :D)
Na przełożeniach 14/52 na prostej drodze przy złożeniu się v-max na liczniku pokazywal 105km/h a obroty stały na 9,5k RPM. Za niedługo planuje wybrać się do serwisu Kawasaki w Rzeszowie na regulacje gaźnika, zobaczymy czy coś się poprawi ;) Mam też do Was pytania..

1. Czy to, że obroty nie rosną ponad 9-9,5k nawet gdy jade z górki to znak, że tłok się kończy ? Czy poprostu silnik nie ma takiej mocy ?
2. Czy włożenie tu Air Boxa da coś oprócz dźwięku ?
3. Czy istnieje do tego modelu wydech niskoobrotowy, ale taki, przy którym nie musiałbym obcinać plastików ani nic ? Bo do tego modelu ja znalazłem jak narazie jeden wydech, ale on napewno nie jest do serii... :(
Wydech wygląda tak :
http://shop.mieloch.pl/fotos/Z037154bg_200.0215_1.jpg
Aktualny setup:
:arrow: Airsal Racing 70
:arrow: Spawak by Płatek
:arrow: Wał Top Racing EVO
:arrow: Tarcze sprzęgła Stage6 Carbon
:arrow: Dellorto 21mm
:arrow: Polini Air Box
:arrow: Ssanie Polini
:arrow: Łożyska SKF
:arrow: Uszczelniacze Corteco
:arrow: Przełożenia 15/52

Plany:
:arrow: Polisport LMX

Obrazek
Ostatnio zmieniony 7 sie 2014, o 23:16 przez Majcher, łącznie zmieniany 39 razy.
Derbi GPR 50R 2000r - 70cc Racing :]
http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=35&t=19225

Opel Vectra B - Low & Slow :]
opel-vectra-b-t30551.html
[/color]

Re: Derbi GPR 50R 2000 ;)

#2
1. Możliwe, że kompresja nie jest już taka, jaka powinna.
2. Airbox zmieni tylko dźwięk, nic więcej.
3. Wydech, który podałeś jest klasy racing czyli na pewno nie pod seryjny setup.
Ogólnie nie ma wydechów niskoobrotowych, ponieważ w gpr jest silnik dwusuwowy a co za tym idzie, żeby jechał, trzeba trzymać go wysoko na obrotach.
Ciężko będzie dostać inny wydech pod ten model.

Re: Derbi GPR 50R 2000 ;)

#3
Myślisz, że wymiana tłoka coś pomoże ? Czy lepiej wymienić kpl z cylkiem (np. Airsal Sport 50) ?

No taak, wiem, że takie moto lubią wysokie obroty. Ale spod świateł to on się ledwo toczy, mocy dostaje dopiero od 6k :( Jakieś sposoby, żeby się to poprawiło a żeby vmax też się nie zmniejszył ?
Derbi GPR 50R 2000r - 70cc Racing :]
http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=35&t=19225

Opel Vectra B - Low & Slow :]
opel-vectra-b-t30551.html
[/color]

Re: Derbi GPR 50R 2000 ;)

#4
Zgodze się z mk. Jeśli chcesz wydeszek podobny, ale odrobinę lepszy od seryjnego to kup sobie leo vince v6, jego zakres obrotów to 6500-10500 RPM, a seria ma średnio 6000 - 9000 RPM


Sciągnij cylinder i sprawdź stan pierścieni na tłoku oraz stan powłoki cylindra. Najlepiej będzie jak wrzucisz nam fotki.
POMOGŁEM? DAJ "+" Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje do dalszej pracy i pomocy.


Zapraszam do mojej sendy :)
viewtopic.php?f=33&t=12350

jakkur pisze:Jestem Derbi, i ciągle się psuje-elektryka

Re: Derbi GPR 50R 2000 ;)

#8
Ehh, a już się ucieszyłem, że będzie nowy wydech :( :(

Wydech pasuje do:
Derbi GPR 50 cm3 2004-2009

To jest wydech do tej nowszej GPR`ki z wylotem pod zadupkiem.. ;-(


mk. powiem Ci tak.. Jak już wkrece go do tych 8-9k to faajnie jedzie. Fajnie by bylo mieć większą pojemność, ale z tego co słyszałem przy większych pojemnościach jest więcej zabawy :(
Niedość, że olej normalnie do zbiornika to + mieszanka.. Większa pojemnosć - potrzeba większej ilość oleju.. A pompy oleju chyba się nie da przestawić, choć może się mylę...
Niechce mi się bawić w mieszanki ;)
Derbi GPR 50R 2000r - 70cc Racing :]
http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=35&t=19225

Opel Vectra B - Low & Slow :]
opel-vectra-b-t30551.html
[/color]

Re: Derbi GPR 50R 2000 ;)

#9
stunt404, tylko z Polski chcesz wydeszek, bo mogę Ci poszukać na zagranicznych stronach. Szkoda, że się wcześniej nie zglosiłeś, bo miałem v6 z przebiegiem 50km na sell za 450zł.
POMOGŁEM? DAJ "+" Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje do dalszej pracy i pomocy.


Zapraszam do mojej sendy :)
viewtopic.php?f=33&t=12350

jakkur pisze:Jestem Derbi, i ciągle się psuje-elektryka

Re: Derbi GPR 50R 2000 ;)

#11
9,5tys? i więcej nie wydusi? taki mały przebieg, zablokowany motor gdzie tu silnik wyjeżdżony?! na bank zdrowy;d tu czeba odblokowac;d i będzie rakieta;d serie wydech wybebeszyć, pogrzebać w filtrze czy czasem nie ma jakiejs zwężki czy cos( nie wiem bo jak ja swojego kupilem to byl odblokowany) w gaźniku zmień dysze na większą bo bankowo jest wkręcona jakas 50-60 najlepiej 85-95, co do wydechu to zaczał bym od oblokowania, bo to jest wina ze motor sie wyżej nie kreci, mi na seri krecil sie do 11,5tys i motor szedł to 110km/h licznikowe
Leovince v6 do derbi odradzam ten wydech, raz ze szybko łapie rdza to dwa ze nie ciągnie wyżej niz 10,5tys i zakres całego rezonansu jest bardzo mały bo zaczyna sie od 8-9 a koniec 10,5..., ja bym szukał mocniejszego wydechu cos w stylu conti chr, yasuni r1/r2, ew. zrobic spawaka co jest najlepsza alternatywa, z nierdzewki cena też dobra, strojenie takie jakie sobie zażyczysz;d

Re: Derbi GPR 50R 2000 ;)

#12
Więcej niż 9,5 nie wydusi na 5 i 6 biegu ;) Normalnie to kręci tak do 11-11,5 ;) W filtrze już nie ma nic, ostatnio sprawdzałem. Wrzuce jutro foto, ile trzeba odkręcić, żeby dostać się do filtra powietrza :O
Dysze tez sprawdze jutro i napisze co siedzi. Myślisz, że w dyfuzorze po tych 13 latach coś zostało ? :P Czytałem właśnie o Jaśku R1 ale też NIGDZIE NIE ZNALAZŁEM go do mojego modelu... Niewiem ocb.
A z tymi spawakami to o co chodzi ? Kto się takim czymś zajmuje ?


Taliban co do dyszy, to tam jest 85. Gaźnik Dellorto 17,5 więc chyba wszystko pasuje.. :(

Tyle trzeba rozebrać, żeby dostać się do filtra i gaźnika... [ Link do obrazka ]
Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, o 15:37 przez Majcher, łącznie zmieniany 1 raz.
Derbi GPR 50R 2000r - 70cc Racing :]
http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=35&t=19225

Opel Vectra B - Low & Slow :]
opel-vectra-b-t30551.html
[/color]

Re: Derbi GPR 50R 2000 ;)

#15
Nie dostaniesz LEOVINCA do twojej GPR bo nie ma go w ofercie leovinca.Co do zagranicznych sklepów, co byś nie znalazł, jakiego producenta to mam to w ofercie sklepu, a jak nie mam to mogę mieć.Po co napełniać kieszeń Niemca, Włocha itp skoro można zostawić kase w Polsce aby Polski sklep się rozwijał ?.Wystarczy ZAPYAĆ o cokolwiek, strasznie się tego boicie widze i jak google wam nie pokaże że np mój sklep ma wydech do twojej GPR tzn. że napewno go nie mam.

Wracając do wydechu, do twojej GPR do seri byłby np turbokit GP, coś takiego:
http://moto125.pl/p/241/824/sportowy-wy ... amaha.html

Ewentualnie turbokit normalny górny:
http://moto125.pl/p/312/1505/sportowy-w ... rieju.html

Lub 2 końcówki:
http://moto125.pl/p/241/835/sportowy-wy ... amaha.html

Oczywiście wydechy dedykowane pod konkretny model i w katalogu turbokita mam pod GPR 50 2003r (ale to chyba to samo co model twój tylko inna lampa z przodu). Możesz zamówić wersje pokryte chromem lub np. z kolorowymi wersjami końcówek wydechu. Turbokit jest bardzo elastyczny, można sobie takjakby wydech na zamówienie zamówić :).

Jak coś pisz na dane ze sklepu:),
Pozdrawiam
Adrian
Za ten post autor AdrianRS otrzymał podziękowanie:
Majcher (15 lut 2013, o 12:58)
50cm3 125cm3 lub 250cm3 ? Części do tuningu i nie tylko znajdziesz u mnie w sklepie:
.....:::: www.moto125.pl ::::.....
ZAPRASZAM !!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Derbi GPR”